Салат і капуста - порятунок від діабету
субота, 21.08.10 12:50
Коментуючи результати останнього дослідження, експерти з питань здоров'я кажуть, що нові висновки не повинні сприйматися як такі, що суперечать попереднім закликам лікарів щодня з'їдати п'ять порцій фруктів і овочей.
Попри добре знаний у Британії заклик "щодня по п'ять", більше половини населення Сполученого Королівства включають у свій раціон менше ніж три порції фруктів і овочів на день.
Британський медичний журнал British Medical Journal твердить про позитивний уплив на людський організм вживання зелених листових овочів, уключно зі шпинатом, капустою та різними видами салатів.
Як кажуть науковці, ці овочі і справді можуть запобігти розвитку діабету.
Важливість цього висновку полягає ще й у тому, що цукровий діабет дуже часто супроводжується захворюваннями серця.
Як з'ясувалося, зелені овочі є багатим джерелом магнію та різних антиоксидантів, таких як вітамін С.
Вони дуже добре впливають на кровообіг та роботу серцевих м'язів.
До того ж, науковці з британського міста Лестера тепер уже остаточно переконалися, що результат буде відчутним лише від вживання саме овочів, а не штучних вітамінів і харчових добавок.
Організація Diabetes UK, яка опікується хворими на діабет у Сполученому Королівстві, попередила, що докази достовірності останнього дослідження є доволі обмеженими, а тому поки що не варто відмовлятися від практики "щодня по п'ять" у вашій дієті.
за матеріалом ВВС
Відео новини
Останні відео новини
Рівненські безхатченки зігріті й нагодовані + ВІДЕО
(16 фото) Нині на Рівненщині діє 25 пунктів обігріву, два з яких – в обласному центрі. Запрацювали вони з настанням холодів. У Рівному, прямо у центрі міста, за…
31.01.12 16:17
Владика Михаїл провів першу Митрополичу Літургію
Учора, в неділю, в кафедральному соборі Святої Трійці обласного центру митрополит Луцький і Волинський Михаїл уперше відправив Божественну Літургію в…
30.01.12 11:35
Ковельського дідуся хочуть осудити за розмальовування президентського біл-борда
73-річний художник Валентин Данилюк намагався розмалювати біл-борд з новорічним привітанням президента Віктора Януковича і отримав за це повісту у суд.
29.01.12 13:58




















Коментарі
коментарів немає