Грудне вигодовування здатне вберегти жінок від діабету
субота, 28.08.10 11:03 Американські вчені з Університету Піттсбурга виявили, що грудне вигодовування знижує ризик розвитку діабету у матері, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на Physorg.Дослідники зібрали дані про 2233 американки віком від 40 до 78 років, 1828 з яких мали дітей. 56% матусь-учасниць дослідження годували дитину груддю не менше місяця.
За даними дослідження, цукровий діабет другого типу розвинувся у 27% жінок, які не годували груддю. Ризик розвитку захворювання у них майже вдвічі перевищував аналогічний показник серед ненароджуючих учасниць дослідження або жінок, які годували дітей груддю. Ризик розвитку діабету у жінок, які протягом 1-3 місяців годували дитину лише груддю був у 1,5 раза нижчий, ніж у матерів, чиї діти ніколи не знаходилися лише на грудному вигодовуванні.
Відео новини
Останні відео новини
Рівненські безхатченки зігріті й нагодовані + ВІДЕО
(16 фото) Нині на Рівненщині діє 25 пунктів обігріву, два з яких – в обласному центрі. Запрацювали вони з настанням холодів. У Рівному, прямо у центрі міста, за…
31.01.12 16:17
Владика Михаїл провів першу Митрополичу Літургію
Учора, в неділю, в кафедральному соборі Святої Трійці обласного центру митрополит Луцький і Волинський Михаїл уперше відправив Божественну Літургію в…
30.01.12 11:35
Ковельського дідуся хочуть осудити за розмальовування президентського біл-борда
73-річний художник Валентин Данилюк намагався розмалювати біл-борд з новорічним привітанням президента Віктора Януковича і отримав за це повісту у суд.
29.01.12 13:58




















Коментарі
коментарів немає