Комітет виборців України зробив загальнонаціональний моніторинг засобів масової інформації щодо наявності у новинах передвиборчої агітації.

Регіональні телеканали займають перше місце з розміщення позитивної інформації у «новинах» про провладних кандидатів. Зокрема, обласні державні телекомпанії майже не надають ефірного часу кандидатам у народні депутати від опозиції. Натомість, «регіонали» та «комуністи» мають цього часу вдосталь, адже ОДТРК фінансуються державою, а відтак саме провладні кандидати мають вплив на такий вид ЗМІ у питанні розміщення тої чи іншої інформації.

Газети і журнали займають другу позицію у цьому списку. Бо теж частина з них фінансується з держбюджету. А ось інтернет-видання, на думку КВУ, найбільш ліберально ставляться і до провладних кандидатів і до опозиціонерів. Утім, голова Волинського відділення Комітету виборців України Юрій Кресак переконаний, що подача інформації залежить і від того, хто є власником ЗМІ.