У Луцьку жінка судиться з житлово-комунальним підприємством, - повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».

Так, історія почалася з того, що ЖКП №7 подав позов до суду на Володимира Дяка, який проживає на вулиці Щусєва, 20а за те, що він заборгував підприємству кошти у розмірі 3905 гривень. ЖКП стверджує, що чоловік систематично не сплачує кошти за надані послуги, серед  яких: прибирання прибудинкових територій, підвалів, сходових кліток, чистка димових шляхів, технічних поверхів, освітлення місць спільного користування, поточний ремонт дахів.

Представник відповідача - його матір Людмила Дяк - стверджує, що послуги не надаються в повному обсязі і роботи практично не виконуються: вулицю прибирають вкрай рідко, в під'їздах не миють. Згідно з матеріалами справи,  погодженого договору між сторонами про надання певних послуг і відповідно їхню  оплату немає. Людмила Дяк розповіла, що житлово-комунальне підприємство не повідомляло жителів про надання послуг та їх тарифи. Позивач же переконує, що такі дані публікуються на офіційному сайті Луцької міської ради.

«Далеко не в кожного є доступ до інтернету. То як тоді нам дізнаватися про тарифи на послуги житлово-комунального господарства?», - зауважила пані Людмила.

Як виявилось, ЖКП не повідомляє користувачів про виконані роботи, не висилає рахунків та не бере згоди на їх проведення. Представник господарства пояснив, що тарифи встановлює міська рада. Ціна на послуги встановлюється таким чином: площа множиться на погоджений тариф. Сума не змінюється щомісяця, а є сталою. Для того, щоб отримати відомість про надані послуги, необхідно звертатись безпосередньо в установу.

Проте пані Людмила стверджує, що неодноразово просила надати їй таку інформацію, але щоразу їй відмовляли. В залі суду представник ЖКП сказав, що протягом місяця громадянці нададуть необхідну інформацію. У позові вказано, що Володимир Дяк не повернув боргу, погодженого договором. Проте договір аж ніяк не можна назвати погодженим, оскільки підписаний він був лише однією стороною.

Своєю чергою, Людмила Дяк подала зустрічний позов на житлово-комунальне підприємство, пояснюючи це тим, що нещодавно проводила ремонт покрівлі даху за власні кошти і вимагає їх компенсації.  Жінка поскаржилась, що неодноразово зверталась в установу з проханням поремонтувати дах, що протікає, та, отримавши відмову, вирішила власноруч залатати дірки. Так, вона придбала матеріалів на суму 2865 гривень, а її син разом з дядьком та сусідом доставили їх на дах і замінили старі покрівельні листи на нові. ЖКП стверджує, що може ремонтувати лише 10% даху, що передбачає проведення поточного ремонту. Все, що більше за 10% відсотків – це вже капітальний ремонт. А проведення останнього вже не в їхній компетенції.

«Ми поремонтували 13% даху і пропонували жителям компенсувати різницю за їхній рахунок, оскільки, це не забороняється законом, але вони відмовились», - зазначає представниця ЖКП.

ЖКП вважає зустрічний позов недоречним та некоректним. Суддя постановив зробити перерву в слуханні справи та перенести подальший розгляд на 5 листопада.