З початку року на антикорупційний сервіс «Пульс» з Волині надійшло 19 дзвінків. В одинадцяти випадках громадяни інформували про перешкоди у поданні звітності чи процедурі реєстрації, - повідомили у секторі обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Волинській області.

Питання недосконалої роботи органів Міндоходів на Волині громадяни піднімали у 4 випадках і двічі ставили питання безпідставності чи недоцільності перевірок представників місцевого бізнесу.

Про ймовірні корупційні ознаки користувачі антикорупційного сервісу «Пульс» на Волині поінформували лише один раз. До речі, викладені факти в ході перевірки не підтвердилися.

Діяльність центру обслуговування платників стала підставою теж лише для одного звернення на «Пульс».

До слова, нарікання на діяльність ЦОП теж виявилися безпідставними.

Як запевнили у секторі обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Волинській області, усі дзвінки на «Пульс» опрацьовуються у максимально короткі строки.

Не більше як протягом трьох діб із часу звернення громадяни можуть розраховувати на зворотній зв’язок – інформацію про перевірку викладених фактів та, при потребі,

заходи реагування.

Загалом роботу спеціального антикорупційного сервісу «Пульс» Міндоходів на Волині оцінюють досить позитивно, оскільки інформація безпосередньо від платників податків про недоліки сприяє вдосконаленню роботи органів Міндоходів та дозволяє оперативно реагувати на потреби платників податків, - наголошують у ГУ відомства в області.