«В обласному управлінні Державтоінспекції 23 квітня представили полковника міліції Володимира Кравченю, на якого покладено виконання обов’язків начальника вказаного підрозділу». Так завуальовано про чергову кадрову новацію повідомила прес-служба УДАІ УМВСУ у Волинській області. Чому полковник не пройшов процедури громадського обговорення та хто саме рекомендував цю особу на посаду керівника ДАІ області, не повідомляється, що, в принципі, вже не викликає здивування: Революції гідності приходять і відходять, а сумнівні принципи формування керівного складу органів Державтоінспекції – залишаються. Бо після Леонтія Тищука ніхто з волинян на цю посаду не призначався, ставку роблять на «привозних», - пише Волинська газета.

Отже, що ж відомо про процедуру представлення Володимира Кравчені у відомчих джерелах (оскільки медіа на цю подію ніхто не запросив)?
Інформація доволі куца:

«Представити нового керівника особовому складу прибув заступник начальника УМВС України у Волинській області полковник міліції Олександр Никитюк, котрий оголосив відповідний наказ та привітав Володимира Кравченю із новою посадою.
«Сподіваюся, що з призначенням нового керівника максимально вживатимуться заходи для стабілізації аварійності на автошляхах області», – відзначив Олександр Никитюк.

Інші інформаційні джерела засвідчують, що Володимир Кравченя колись працював у ДАІ Рівненської, Тернопільської та Львівської областей. У 2007-ому – керував відділом реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ УМВСУ Львівської обл. Ще в 35-річному віці та в званні підполковника міліції був призначений на посаду начальника ВДАІ УМВСУ у Полтавській області. Ця приємна для нього подія відбулася 24 січня 2008-го, замінивши на цій посаді полковника Олександра Штепу.

За короткий період служби Володимир Кравченя отримав звання полковника міліції, проте 6 квітня 2010-го був звільнений із посади, на яку таки повернувся Олександр Штепа. 

Чим у період 2010-2014 рр. займався привезений на Волинь Володимир Кравченя, наразі невідомо.

Як і те, чого конструктивного в роботі нашої ДАІ можна очікувати. Судячи з його попередніх заяв, полковник рішуче налаштований на боротьбу зі скутеристами-порушниками (пропонував за гроші власників реєструвати в органах ДАІ транспортні засоби з об'ємом двигуна до 50 кубічних сантиметрів, а водії повинні були б складати екзамени для отримання посвідчення!) та пильно дивиться в бік маршруток.

Так, перебуваючи на Полтавщині, Володимир Кравченя ініціював звернення в органи місцевої влади з тим, аби ті допомогли законодавчо оформити ідеї щодо скутеристів.

А щодо маршруток  у перший же день роботи на чолі начальника полтавської ДАІ заявив:

«У Полтаві машини часто не пропускають пішоходів на переходах. А у Львові — це закон. Маршрутки зупиняються в недозволених місцях. На їх вікнах начіпляли реклами замість закликів про безпеку руху. Зніматимемо порушення пасажироперевізників на відео — хтось на червоне світло їхав, хтось — із переповненим салоном. Зберемо водіїв і все це покажемо. Щоб потім не було питань, за що в них забрали ліцензії». 

Відтак, публічна обіцянка нового начальника УМВСУ у Волинській області Петра Шпиги «що до складу кадрової комісії, окрім працівників УМВС, будуть введені громадські активісти та журналісти», залишилася лише популістським закликом. Бо Володимир Кравченя з’явився на Волині як кіт у мішку. Судячи з долі його привозних попередників, так само він і залишить свою посаду…