Нинішні представники влади на Волині не готові відкрити та показувати результати своєї діяльності. Таких висновків дійшла доктор політології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, голова Громадської ради при Волинській ОДА Оксана Ярош, дослідивши в соцмережах акаунти очільників області. Результати своїх досліджень вона озвучила в рамках міжнародного журналістського семінару «Нові медіа і громадянське суспільство», - пише Волинський інформаційний портал.

«Суспільство вже не уявляє своє життя без Фейсбуку, Ютубу та Вікіпедії», - зауважила під час доповіді Оксана Ярош. «Як влада, так і громадські організації перебувають у пошуках шляхів ефективної співпраці», - зауважила доповідачка. На її думку, без нових медіа, тобто соцмереж, досягти бажаного результату майже неможливо.

Проте, за словами науковця, представники влади на Волині послугами конвергентних медіа користуються неналежно. Так, доктор політології проаналізувала у Фейсбуці акаунти екс-голови Волинської ОДА Григорія Пустовіта та нинішнього її очільника – Володимира Гунчика.

Як виявилось, за період свого губернаторства Григорій Пустовіт був абсолютно пасивним. Від моменту призначення на нову посаду від не залишив жодного повідомлення та відновив свою активність лише після звільнення – 5 серпня. «Нинішні представники влади не готові бути відкритими та показувати результати своєї діяльності», - підсумувала Оксана Ярош.

Що ж до нинішнього очільника ОДА Володимира Гунчика, то його сторінка у соцмережі з’явилась якраз напередодні призначення на нову посаду. «Він шукає свій шлях, активні зв’язки з громадськістю, проте у нього дуже мало друзів», - проаналізувала політолог акаунт губернатора, додавши, що його комунікацію не можна вважати ефективною.

«Розвиток нових медіа у нас перебуває в стані турбулентності», - зазначила Оксана Ярош. Доповідь доктора політології зумовила активну дискусію між учасниками конференції. Зокрема, німецьких журналістів цікавило, як волинські колеги працюють із інформацією у соцмережах, оскільки її не можна подавати як єдиновірне джерело.

Натомість присутні медійники наводили позитивний зразок послуговування новими медіа на прикладі Луцького міського голови Миколи Романюка, який є активним користувачем Фейсбука та анонсує на своїй сторінці чимало актуальної інформації, яку журналісти мають змогу в подальшому опрацьовувати.