Десять танків Т-64Б отримає Національна гвардія України. Після того, як бійці завершать курси керування бойовими машинами, екіпажі вирушать у зону АТО. Про техніку, якою Україна могла би укомплектувати свої війська, розповіли журналісти «Фактів тижня».

Українська протитанкова високоточна ракета «Скіф» розносить на шматки танк Т-72 з п’яти кілометрів. Випробування нової вітчизняної бронемашини «Козак» показали: скло витримує постріл з автомата Калашникова з 10-ти метрів. Броня теж міцна.  Кременчуцька всюдипрохідна машина КрАЗ «Спецназ» здатна перевозити важку зброю та вояків по бездоріжжю і в екстремальних умовах. Вона пройшла випробування ще чотири роки тому і вже давно на озброєнні у китайців. Але в українську армію ці КрАЗи почали надходити лише зараз. Бійці, які щойно приїхали з фронту, такої техніки і зброї нашого виробництва в зоні АТО не бачили. Командири добровольчих батальйонів з похмурими обличчями розглядають новинки від «Укроборонпрому» на збройній виставці у Києві. – Розчарування, в основному розчарування, – розповідає Ігор Душман, командир батальйону «Азов». – Дуже все цікаве, але дуже малі шанси отримати хоч щось з того, що є на цій виставці. Для того, щоб це із легкістю отримати, держава була повинна це закупати на протязі попередніх 23-х років. Практично нічого з цього не робилось. Наші можновладці поступово реагують на настрої добровольців і контракти на закупівлю укладають прямо біля виставкових стендів. Всі знають, що україні не має сенсу закуповувати американські «Апачі» по 20 мільйонів доларів за штуку. Коли за ці гроші ми можемо модернізувати десяток власних авіамашин. Якщо вже вкладати кошти у нову авіамашину, то світ зараз йде шляхом створення безпілотників. Українські апарати в рази дешевші за аналоги НАТО. Вартість нашого надлегкого безпілотника – всього 2 тисячі доларів. Безпілотна авіація давно на озброєнні НАТО і Росії, але наше Міноборони її важливість усвідомила чомусь лише з початком АТО. Російська агресія змушує українські підприємства переглядати свою мирну налаштованість.

ВІДЕО МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ ТУТ