Сьогодні новообрані народні депутати склали присягу. Серед них - і представник з Волині Ігор Гузь. Як він облаштувався у столиці та як виглядає його номер у готелі "Київ" - вже знаємо. Адже нардеп виклав фотографії у соцмережах і репортери притьмом зробили з цього новину. А як щодо фінансового звіту за виборчу кампанію?, - пише Нововолинськ діловий.

Згідно з законом, кожен кандидат має подати у виборчу комісію фінансові звіти: проміжний і остаточний. Виборча комісія зобов'язана зробити аналіз цих звітів, надіслати його до ЦВК і оприлюднити. Проміжних - не пізніше як за 5 днів до голосування, остаточних - не пізніше як на 20-й день після дня голосування.

Ігор Володимирович так і не зізнався, якою була ціна перемоги.

Однак на сайті ЦВК остаточний звіт переможця оприлюднили. 

Власних коштів нардеп витратив 0 грн. 0 коп. Добровільні внески фізичних осіб становлять 925 тис. 965 грн. Практично всі ці кошти Гузь використав — на агітацію і технічне забезпечення кампанії. Залишок становить 192 грн.

На виготовлення агітаційних матеріалів (буклетів, плакатів, роликів) пішло 371 033,5 грн.

На використання ЗМІ — 436 663 грн. Видатки на ефірний час (на радіо і ТБ) були трохи меншими, ніж на друковані ЗМІ.

На інші послуги пан Гузь витратив 102 894, 74 грн. Зокрема, на оренду (виготовлення) рекламних щитів — 94 802 грн.

Решту витрат роздивіться у звіті самі.

Нескладні підрахунки показують: вклавши у кампанію майже 926 тис. грн. і здобувши на свою підтримку 27 243 голоси, переможець переконав кожного свого прибічника приблизно за 34 грн.