Слідчий відділ Луцького МВ УМВС України у Волинській області проводить перевірку по факту перевитрати пального на ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Зокрема, 10 квітня цього року між комунальним підприємством та Департаментом ЖКГ Луцької міської ради було укладено договір про закупівлю послуг з очищування вулиць міста на суму 2,17 млн. грн.

Так, директором ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було затверджено лінійні норми витрат пального для автомобілів та механізмів, що експлуатуються на підприємстві. Однак, під час досудового розслідування було встановлено невідповідність багатьох цифр. Мова йде про витрати пального транспортних засобів ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» під час здійснення прибирання вулиць міста Луцька та вивезення твердих побутових відходів, які значно перевищують встановлені норми.

Зокрема, витрати палива КамАЗ на 100 км з урахуванням додаткових зупинок затверджено на рівні 33,3 л. Однак, згідно подорожнього листа № 4358 від 12.05.2015 рокуцей же КамАЗ використовує 60,3 л. на 100 км. А це мало не вдвічі перевищує вказані норми витрат пального.

Таким чином, слідчі міськвідділу за погодженням із прокуратурою звернулися до Луцького міськрайонного суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Правоохоронці вимагають надати їм для розслідування оригінали подорожних листів, акти приймання виконаних робіт з очищення вулиць міста, договори купівлі-продажу транспортних засобів і табелі обліку робочого часу. Та найбільше їх цікавлять договори на закупівлю нафтопродуктів, відомості обліку витрат паливно-мастильних матеріалів, акти на списання пального за період з 01.01.2014 року по 01.07.2015 року.

Таким чином, слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області Ярослав Артиш виніс ухвалу, якою надава дозвіл слідчим міськвідділу на тимчасовий доступ та вилучення документів до 27 серпня.