Житель Ковельщини звернувся до міськвідділу міліції з заявою про те, що його ошукали. Невідомий зателефонував скаржнику на телефон, представився працівником банку, розвідав у чоловіка усі необхідні дані, а потім зняв з його карткового рахунку понад 20 000 гривень.

Наразі правоохоронці намагаються встановити особу дозвонювача, а для цього звернулися до Ковельського міськрайонного суду з клопотанням про надання дозволу на доступ до документів, а точніше, до інформації мобільного оператора, яким користується скаржник.

В міліції чоловік розповів, що ніколи банківськими картками не користувався, аж допоки на роботі йому не видали зарплатну картку. Втім, навіть попри це, він не реєстрував свою картку в інтернет-додатку банку і не розраховувався нею в магазинах.

Одного разу ковельчанин поросив свою доньку розмістити на одному з сайтів оголошення про те, що він продає електроводонагрівач.

Через кілька днів до нього зателефонував потенційний клієнт, сказав, що готовий придбати пристрій і поросив номер банківської картки, аби перерахувати на неї необхідні кошти.

Чоловік одразу ж продиктував номер своєї картки і чекав допоки на неї надійдуть кошти.

Втім, за півгодини у нього знову задзвонив телефон. Чоловік підняв слухавку і почув, що до нього телефонують із банку. Додзвонювач представився Віталієм і сказав, що на картку помилково нарахували зайві кошти, а тому його картку заблокували. Для того, щоб виправити ситуацію чоловік повинен був продиктувати Віталію усі паролі та коди, які йому надходили з банку у вигляді смс, що чоловік і зробив. А згодом дізнався, що з його картки було знято 20 200 гривень.

Тож наразі чоловік звернувся до правоохоронних органів, а міліціянти, аби перевірити достовірність слів потерпілого подали до суду клопотання з проханням надати їм тимчасовий доступ до інформації з мобільного оператора.

Заслухавши доводи слідчого Ковельського міськвідділу слідча суддя задовольнила клопотання.