У двох супермаркетах Луцька зафіксовано випадки продажу прострочених продуктів. Для того, щоб реалізувати недоброякісну продукцію, на товарах попередньо стирають терміни придатності та замінюють цінники з датами.

Про це Інформаційному агентству Волинські новини повідомив один із покупців, який також надав фото на підтвердження недобросовісності дій працівників магазинів.

Як розповів очевидець, недоброякісні продукти він купив у маркеті «Сіті», що на вулиці Івана Франка. Так, на придбаному печиві виявилися одразу два цінники, наклеєні один на другий, із різними датами запакування, а на ковбасі дати кінцевого терміну споживання на ціннику та пакуванні від виробника різнилися.

Адміністраторка маркету на прохання покупця пояснити, чому на печиві переклеїли цінники, запевнила, що все одно воно придатне для споживання протягом дев’яти місяців. Однак, окрім дати запаковування, на етикетці змінилися також ціна та вага продукту. Це може свідчити про те, що випадки «оновлення» цінників у магазині непоодинокі.

На своє виправдання адміністратор «Сіті» відзначила, що покупець просто взяв товар не з тієї полиці, адже, за її словами, прострочена або бракована продукція складається окремо, однак чому в такому випадку на цих продуктах містяться цінники і їх відпускають на касі, жінка пояснити не змогла.

Ще один подібний випадок стався в супермаркеті «Сільпо», що знаходиться в ЦУМі, де працівник посеред білого дня, не приховуючись від численних покупців, стирав дати виготовлення на оригінальній упаковці з ковбасних виробів.

Адміністраторка «Сільпо», своєю чергою, повідомила, що їй про цей випадок нічого не відомо.