Кому в цьому році точно світить новорічний корпоратив, та ще й з розмахом, так це айтішникам, аграріям, фармацевтам і співробітникам міжнародних компаній.Їх шефи, за словами організаторів вечірок, ще у вересні придивлялися до цін, а зараз активно бронюють зали і зірок.

Журналісти з'ясували, які бюджети готові витрачати боси на своїх підлеглих і які сценарії і зірки будуть в тренді в цьому році на корпоративах, повідомляє "Антикор".

$ 100 тисяч на "вогник"

«У порівнянні з минулим роком новорічних вогників в цьому році точно буде більше, - розповідає провідний ведучий заходів В'ячеслав Матюхін.

"Люди втомилися жити в постійній напрузі, хочуть розслабитися і вже не соромляться, що на них будуть тикати пальцями: мовляв, як вони можуть дозволити собі гуляти в такий час"

"За моїми відчуттями, часи бюджетних вечірок, коли гроші йшли насамперед на застілля, а шоу-програму відігравали двійники, танцюристи і акробати, - пройшли"

"Знову з'явився попит на топових артистів, оригінальні номери і сценарії. Тільки недавно я вів захід, де було відразу чотири хедлайнера - Світлана Лобода, Оля Полякова, Dzidzio і Тіна Кароль".

"Суми на вогники, які можуть зара з собі дозволити компанії, різні. Поки був мінімум - $ 15 тис. На 120 осіб, а максимум - $ 100 тисяч на 300 осіб".

Для розуміння: на думку організаторів, бідною вважається вечірка, якщо на одного співробітника компанія витрачає 1000-1500 грн, а пристойною - від 4000 грн і вище.

Шоумен і директор івент-агентства Djedjula Music Андрій Джеджула також говорить, що клієнтів додалося.

«Але це і близько не той рівень, що був ще чотири роки тому, - стверджує він. - Якщо раніше бюджети були і по $ 150 тис., А середніми вважалися $ 60-70 тис., То зараз це максимум. Швидше ожив ринок приватних замовлень, а не корпоративних.

На широку ногу ВІПи зараз святкують ювілеї та весілля, а для співробітників все влаштовують скромніше ».

"Тобто собі до певної дати боси можуть виписати Віру Брежнєву, чий гонорар - від $ 30 тис., А підлеглим до ялинки - «ТіК» за $ 10 тисяч".

Хочуть Сердючку і Кароль

Кого хочуть бачити керівники компаній на своїх корпоративах, ми дізналися у столичних івенторів, попросивши назвати десятку самих запитуваних зірок. І, що цікаво, перша сімка звучала практично у всіх однаково.

Отже, найбажаніші в цьому році - Монатік, Тіна Кароль, Оля Полякова, Вєрка Сердючка, а також групи «Время и Стекло», Dzidzio і «ТіК».

Рідше звучали імена таких артистів, як Потап і Настя, Світлана Лобода, Наталя Могилевська, групи «НеАнгели» та Mozgi.

«Якщо проаналізувати топ-7, то відразу зрозуміло, чого хочуть українці - потанцювати і повеселитися, оскільки все це попсові виконавці, у яких в репертуарах легкі, гумористичні та танцювальні хіти. Нехай вас не бентежить в цьому ряду Кароль: на банкетах вона співає свої старі пісні - «Вище хмар», «Полюс тяжіння», «Ключик» і «Шиншила», - розповіли нам івентори.

"Є ще два ключових моменти - гонорар і репутація. Якщо «Океан Ельзи» або Софію Ротару за $ 50 тисяч не тягнуть, то Лободу, Дорна або Потапа з Настею за $ 20 тис. - бояться, щоб потім компанія не постраждала від радикалів, які регулярно зривають цим артистам концерти. Ось і замовляють популярного, «нетоксичного» і в ціновому діапазоні $ 10-20 тис. ».

Ще вибір зірки, якщо не рахувати гроші, залежить від віку співробітників компанії і мови, якою вони спілкуються.

«Молодь хоче відриватися під Монатика і« Время и Стекло», які на хвилі інтересу до них збільшили свій гонорар удвічі і коштують тепер в межах $ 15 тис., - говорить В'ячеслав Матюхін.

"Старші, кличуть Полякову, Сердючку і «ТіК». На останніх є попит і в тому випадку, якщо корпоратив замовляє україномовна компанія".

"Є ще ситуативний інтерес: після «Танців із зірками» з'явилися запити на Могилевську".

Така сімка, за словами Джеджули, обумовлена тим, що немає конкуренції з боку росіян, а західні зірки дорогі: «Доводиться вибирати з тих, хто доступний, а не з тих, кого реально хочеться почути.

"Наприклад, один мій замовник хотів на банкет російського артиста. Ми почали домовлятися про його приїзд ще за півроку, для перестраховки з'ясовували у СБУ, чи немає до нього питань. Не було".

"Але в останній момент з'явилися. Везти росіян зараз дуже проблематично, тому що практично всі вони були в Криму і заїжджали туди не через український кордон, а значить, претензії до них з'являться в будь-який момент."

Що стосується зарубіжних артистів, то найчастіше запитують Томаса Андерса і Тото Кутуньо, чиї гонорари в межах € 30 тис., А також Інгрід і Лу Бега, які коштують € 15 тис. І з ними домовитися легше всього ».

Ховаємо обличчя  і надягаємо треники

Що стосується тематики вечірок, то в цьому році в тренді - перевтілення в хлопця в треніках і, що стосується тематики вечірок, то в цьому році в тренді - перевтілення в хлопця в треніках і малиновому піджаку, в героя популярного серіалу або таємничу незнайомку на балі-маскараді.

«Вечірки в стилі« Назад в СРСР »або« Лихі 90-е »зараз дуже актуальні, - говорить провідний з Quest Event Олексій Янкович.

"З одного боку, ті, хто їх зараз замовляють, як раз в 90-ті зробили бізнес і їм хочеться згадати молодість".

"А з іншого - такий формат для тих, хто налаштований повеселитися. І тут дуже важливі всі атрибути того часу: малинові піджаки, золоті ланцюги, яскравий макіяж для дівчат, фарцовщики, дискотека, розбірки".

Щоб перетворити вечірку в кіномайданчик, то, за словами директора івент-агентства Dreams Come True Наталії Комлевої потрібні відповідні декорації, дрес-код і сюжет:

«Якщо це детективний корпоратив в стилі« Шерлока Холмса», то гостям роздадуть ролі і вони будуть розслідувати якусь справу: шукати докази, розгадувати ребуси, будувати версії ..

У «Грі престолів» будуть інтриги в боротьбі за Залізний Трон ... »Бал-маскарад, як кажуть івентори, зараз багато хто замовляє, орієнтуючись на європейські бали - з красивою романтичною музикою, свічками на столах, розкішними сукнями і масками на обличчях.

Ще одним хітом вечірок називають неонові шоу, коли на сцені танцюють роботи в світлодіодних костюмах або дівчини в LED-сукнях, що світяться в темряві.