Найчастіше українці купують в інтернет-магазинах косметику та товари з персонального догляду - 42% від усіх віртуальних покупок. На товари з догляду за оселею та для дітей припадає по 21%.

Такі дані дослідження What's next in e-commerce, яке провели аналітики Nielsen Ukraine, повідомляє «ТСН».

"Купівля в Інтернеті свіжих продуктів - явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів у 2016 році, всього 11% у світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування", - ідеться в повідомленні.

«Ми знаємо, що продуктовий кошик - це священний Грааль для рітейлерів. Це означає, що якщо споживач визначився з рітейлером, у якого купує, він продовжить купувати саме в нього. А той рітейлер, у кого продуктові категорії з'являться в онлайн-магазині, тільки матиме користь для себе з споживчої лояльності, довіри і персонального вибору. Трансформації на користь онлайн-покупок поки ми спостерігаємо тільки в деяких непродуктових категоріях, як у світі, так і в Україні», - коментує директор із роботи з роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрій Ліщук.

В український віртуальний кошик продукти харчування потрапляють мінімально: 6% опитаних сказали, що в Інтернеті купують упаковані продукти харчування і 4% - свіжі продукти.

Для порівняння, тільки у Великобританії та Південній Кореї частка споживачів, які купують свіжі продукти онлайн найвища в списку 64 країн, де проводилося дослідження, - 37%, що показує великий потенціал для рітейлу в інших країнах.