Поліція розслідує справу по розтраті коштів колишнім головним інженером Луцького підприємства електротранспорту. Екс-посадовець ЛПЕ під виглядом запчастин до тролейбусів ініціював закупівлю металобрухту, який тепер лежить на складах «мертвим грузом». На металолом було потрачено сотні тисяч гривень.

Триста тисяч гривень – саме на таку суму у 2015 році керівництво Луцького підприємства електротранспорту придбало запчастин для тролейбусів та до контактних мереж. Проте, більша частина запчастин виявилася звичайним металобрухтом. Попри рекомендації керівництво примудрилося купити деталі із яких лише 40 відсотків на щось згодилися, стверджують на ЛПЕ. 60 відсотків не підходять для ремонту, їх можна здати лише як металобрухт. У бухгалтерії про таку закупку на камеру говорити відмовляються. Відповідальність за покупку лежить на тодішньому директору підприємства Ігореві Домбіку та головному інженерові Ігорю Грицюку, який згодом очолив підприємство.

Нагадаємо, нещодавно Ігоря Грицюка зі скандалом звільнили, проте він поновився на посаді через Горохівський суд, але колектив не допускає екс-начальника до роботи. Поки відбувається уся ця тяганина обов’язки керівника Володимир Пуц. За його словами, тролейбусний парк старий, ремонтувати тролейбуси потрібно постійно, от тільки немає чим, адже деталі на які витратили сотні тисяч гривень ні на що не годяться, тому знову необхідна чимала сума коштів. Новий директор констатує, що останні два роки ходові тролейбуси взагалі не проходили технічного обслуговування.

Зараз непотрібними, але дуже дорого придбаними запчастинами займається поліція. До слова, Ігоря Грицюка звільнили з посади після того, як він почав втілювати ще одну марнотратну тролейбусну новацію. Передумовою його скандального звільнення стала закупка валідаторів та телевізорів у понищені луцькі тролейбуси. В ідеалі це мав бути електронний облік пасажирів, проте, як стверджує Володимир Пуц, ці прилади ніякого обліку не давали. На техніку витратили майже мільйон, а вартість всієї програми становить більше трьох мільйонів гривень, але нововведення припинили фінансувати, бо таки визнали, що валідатори, які почепили на шию кондукторам – це пережиток століття.