Кілька років поспіль влада нарікає на те, що їм доводиться економити на собі. Мовляв грошей у бюджеті на утримання посадовців обмаль, тож як в країні, так і на Волині керманичі «трубили» про масове скорочення штатів органів влади у цілях економії коштів. Таким чином, у Луцьку з легкої руки міського голови Миколи Романюка, одразу після його обрання на посаду почалась активна ротація кадрів. З подання градоначальника штати багатьох структурних підрозділів міської ради зазнали оптимізації, на меті якої було скорочення кількості «білих комірців». Однак на практиці «кадрова реформа Романюка» відбулась навпаки.
Кореспонденти інформаційно-аналітичного видання «Під прицілом» відшукали у ЗМІ інформацію про кадрові призначення та скорочення кількості чиновників у стінах муніципалітету, підкріплені коментарями міського голови Миколи Романюка з початку його роботи на посаді.
Часто лучани нарікають, що не можуть при потребі знайти до кого звертатись зі своїми питаннями у мерії, адже кількість чиновників з кожним роком зростає, хоча якість від того помітити важко.
Кадрові зміни в муніципалітеті - звичайний процес, але та тенденція, яка склалась на сьогоднішній день, викликає багато питань.
Якщо ж порівнювати штати чиновників за часів господарювання останніх двох мерів, то варто почати з того, що Богдан Шиба за своєї каденції додав 70 чиновницьких посад. Вониодразу потягнули на себе з міського бюджету кошти, які попередньо не були передбачені.
У 2006 році, ще за правління міського голови Богдана Шиби містом керували 296 чиновників. Тоді на їх забезпечення у рік виділялось 11 мільйонів гривень. Вже у 2010-му утримання 366-ти посадових одиниць обходилися лучанам майже у 24 мільйони гривень.
Вже у грудні 2010 року новий мер Микола Романюк з легкої руки додав у міську раду ще понад 80 нових посад. До сьогоднішнього дня їх кількість зросла ще на 13. Таким чином, вже у 2012 році утримання чиновницької армії Романюка обійшлось луцькому бюджету ажу 28 мільйонів гривень. У порівнянні з 2006-м роком витрати на забезпечення роботи «білих комірців» зросли більше, аніж у 2,5 рази.
Тож з 366 чиновників, які працювали у міськраді за Шиби - при Романюку їх кількість зросла до 458 штатних одиниць. Попри гучні заявки про економію бюджетних ресурсів на чиновниках, Микола Романюк взявся активно «роздувати» колектив, набираючи все нових і нових людей. Таким чином, за рік своєї діяльності нинішній мер набрав до себе у штат маже сотню чиновників. І це лише за один фактичний рік каденції міського голови. На утримання чиновницької "армії" в Луцькому бюджеті-2012 закладено 28 мільйонів - мало не втричі більше у порівнянні з 2006-м.
Що ж до новоспечених чиновників, то фактично на їх утримання з бюджетувитратили додаткових 6 мільйонів 200 тисяч гривень.
Та не дивлячись на все у міськраді і далі продовжують створюватись нові відділки, філії, підрозділи, в які залучають нові кадри, що потребує витрати бюджетних коштів. Так нещодавно було створено Відділ туризму та промоції міста, де заплановано ще 4 посади. Разом з тим, у новоствореному Центрі надання адміністративних послуг буде створено ще близько 20 штатних одиниці.
Цей факт мер розцінював, як заплановані дії для економії міських коштів шляхом оптимізації. Але якщо занурюватись глибше, стає зрозуміло, що проводить він усі кадрові призначення на свій лад. Щоправда і на це в Романюка знайшлась відповідь. Нібито, це попередня влада не облікувала працівників, які де-факто робили, а де-юре їх нібито не було, хоча зарплата їм платилась. З чого напрошується висновок, що в самій Міській Раді платилась зарплата в конвертах. Тоді як це стало можливо і чому після виявлення даного порушення ніхто не поніс відповідальності?
Коментарі
Светлана
26.01.2013 15:14:47
у24.01.13 Подала апеляційну скаргу на суддю Ковтуненко який порушив процесуальну форму судового акту оскільки змінив ст.309 ЦПК надав ухвалу другу задовільнив клопотання Луцької міської ради,жоден із доводів позивача не урахований,не вказано ніяких доводів ,,за,, ,,проти,,будь якого посилання на норму закону на відношення до клопотань відповідача, заперечення на скаргу Луцька міська рада не надала.Все вказує те що справа розглядається не обєктивно.
Светлана
26.01.2013 15:37:59
продовження Ухвала суді вищесказаного керуючись п.1 ч.1 ст.205 ЦПК задовольнив клопотання посадовців, розяснив звернення адміністративного суду.небрались до уваги права і долученні додатки позову юрисдикції фактів ст.ст..256,258 історичні архівні документи вдови інв.ВВВ. а також не враховано вимоги другої ч .ст.4 до юрисдикції адмінстративнмх судів не належить публічно правовіспори. час визначення юрисдикції справ за участю інспекції арх.буд.контролю ст.376 ЦК . ПРОШУ ДОПОМОГИ ЧЕСНИХ АДВОКАТІВ ЗАХИСТУ ,ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ.СВАВІЛЛЯ ЧИНОВНИКІВ .і НЕ порядних судів. тел. 26-95-85
Лучанин
27.01.2013 10:00:33
Владу під народний контроль.
+100%
27.01.2013 19:30:00
давно пора, бо тих дармоїдів розвелось не порахувати, а ми їх утримуємо з власних кишень
Світлана
30.01.2013 13:26:46
23.11.12 р. наданий позов в суд до Луцької міської ради вдови ветерана інваліда учасника ВВВ пошкодження приватного будинку. Директор департаменту адміністративнмх послуг порушує свої повноваження з 12010, 2012.р заяви , скарги не розглядаються фіктивної комісії звернення громадян. а зараз був офіційно заявляю прихований позов до суду. ПРОСИМО ОФІЦІЙНО МІЛІЦІЮ ПОРУШИТИ КРИМІНАЛЬНУ СПРАВУ.