З 50 існуючих на Луцькому підприємстві електротранспорту тролейбусів на сьогодні їздять лише 40. Однак лише 3-4 мають право експлуатуватись, решта ж – вже вичерпали свій ресурс. У цьому переконує Лучан міський голова Микола Романюк, - інформує «Під прицілом».

Зокрема під час засідання громадської ради відповідаючи на питання по ситуації з тролейбусами і по придбанню нових Микола Романюк розповів, що в бюджеті скрутна ситуація, тож на це не передбачається нічого. Мовляв він згідний з тим, що треба купувати нові тролейбуси і оновлювати парк ЛПЕ, однак вартість одного коливається в межах мільйона вісімсот гривень, тож поки доводиться їздити на металобрухті.

«Там їх варять, ліплять до купи, склеюють і так далі. Тобто на сьогоднішній день практично крім оцих чотирьох тролейбусів, за які ми домовилися з Гунчиком там проблема з карданами була їх там відремонтували, ми їх щось по 900 чи по 800 тисяч там погодили, ми їх запустили – це найновіше що є на сьогоднішній день», - повідомив Микола Романюк.

Що ж до польських тролейбусів, або як їх в народі вже назвали «польський секонд-хенд», то на думку Миколи Романюка це вигідне вкладення, адже після поляків вони дістались лучанам у доволі хорошому стані. Мовляв вони пройшли капітальний ремонт що на сьогодні вони краще виглядають, аніж вітчизняні того ж року випуску. Окрім цього міський голова наголосив на тому, що водіям вони подобаються, а пасажири отримують від поїздки справжнє задоволення

«Десь може трошки й стидно що цим доводиться користуватись, але я нічого стидного такого в цьому не бачу. Вони в нормальному технічному стані, - розповів Микола Романюк, зауваживши, що їм вдалось з поляками домовитись про ціну, ледь не як за металобрухт. – 65 тисяч гривень як домовлялись за 10 тролейбусів – 650 тисяч гривень за все».

Разом з тим, Микола Романюк навіть словом не обмовився стосовно того, наскільки затратним може виявитись їхній ремонт, адже вони все ж таки імпортного виробництва. Тож у разі поломки, доведеться замовляти запчастини з-за кордону.