З 50 існуючих на Луцькому підприємстві електротранспорту тролейбусів на сьогодні їздять лише 40. Однак лише 3-4 мають право експлуатуватись, решта ж – вже вичерпали свій ресурс. У цьому переконує Лучан міський голова Микола Романюк, - інформує «Під прицілом».
Зокрема під час засідання громадської ради відповідаючи на питання по ситуації з тролейбусами і по придбанню нових Микола Романюк розповів, що в бюджеті скрутна ситуація, тож на це не передбачається нічого. Мовляв він згідний з тим, що треба купувати нові тролейбуси і оновлювати парк ЛПЕ, однак вартість одного коливається в межах мільйона вісімсот гривень, тож поки доводиться їздити на металобрухті.
«Там їх варять, ліплять до купи, склеюють і так далі. Тобто на сьогоднішній день практично крім оцих чотирьох тролейбусів, за які ми домовилися з Гунчиком там проблема з карданами була їх там відремонтували, ми їх щось по 900 чи по 800 тисяч там погодили, ми їх запустили – це найновіше що є на сьогоднішній день», - повідомив Микола Романюк.
Що ж до польських тролейбусів, або як їх в народі вже назвали «польський секонд-хенд», то на думку Миколи Романюка це вигідне вкладення, адже після поляків вони дістались лучанам у доволі хорошому стані. Мовляв вони пройшли капітальний ремонт що на сьогодні вони краще виглядають, аніж вітчизняні того ж року випуску. Окрім цього міський голова наголосив на тому, що водіям вони подобаються, а пасажири отримують від поїздки справжнє задоволення
«Десь може трошки й стидно що цим доводиться користуватись, але я нічого стидного такого в цьому не бачу. Вони в нормальному технічному стані, - розповів Микола Романюк, зауваживши, що їм вдалось з поляками домовитись про ціну, ледь не як за металобрухт. – 65 тисяч гривень як домовлялись за 10 тролейбусів – 650 тисяч гривень за все».
Разом з тим, Микола Романюк навіть словом не обмовився стосовно того, наскільки затратним може виявитись їхній ремонт, адже вони все ж таки імпортного виробництва. Тож у разі поломки, доведеться замовляти запчастини з-за кордону.
Коментарі
Анонім
15.02.2013 15:32:05
Цитати з прямою мовою жахливі
аноніму
15.02.2013 16:17:22
мабуть, яка пряма мова такі і цитати...
=)
15.02.2013 15:34:44
На польському тролейбусі навіть реклама їхня залишилась.
Пасажир
15.02.2013 15:39:05
Просто шкода що наш мер не їздить громадським траспортом.Цей польський ,жовтого кольору лоховоз такий вонючий,що зимою в ньому тяжко їхати,а літом коли він розпечеться на сонці ця вся хімія ,яка всередині тролейбуса розсмердиться і буде виїдати очі і легені всім пасажирам.Проїдтеся наш любий мер хоча б раз ,а потім розхвалюйте це лихо,яке гірше чим наші старі тролейбуси.
TFA
15.02.2013 23:47:13
3-4 тролейбуси - це вони загнули. Насправді 9 шт. (№№201-209), тому що паспортний вік тролейбуса 10 років. Ті, що були куплені в 2006-2008 рр., ще по праву мають їздити. Польські Єльчі - непогані тролейбуси, в будь-якому разі набагато краще за наші старі ЗіУ і ЮМЗ. Їдуть тихіше, м'якше, в салоні не холодно. Тому не розумію незадоволеність Пасажира.
Вінстон
16.02.2013 07:49:00
А для чого у нас автозавод?
Наталія
16.02.2013 18:17:59
В 100 раз кращі за наші і не треба коли дощ іде з зонтіком в траліку сидіти.
Гість
21.02.2013 14:05:07
Лучани вибирали мера, а отримали Колю Романюка. Мораль - не вибирайте з того, що вам пропонують, шукайте серед своїх і висувайте їх на відповідальні посади