Члени Луцького міськвиконкому не ймуть віри, що КП «Луцьке підприємство електротранспорту», попри те, що обслуговує найбільш насичені маршрути, лишається збитковим. Разом з тим, приватні перевізники наперебій один одному хочуть обслуговувати ці маршрути і сваряться між собою за те, кому дістанеться який маршрут. Про це члени Луцького міськвиконкому говорили на засідання під час розгляду питання «Про виконання Луцьким підприємством електротранспорту договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом», -  інформує «Під прицілом».

Зокрема, на засідання по цьому питанню першим виступив директор ЛПЕ Іван Грицанчук, який розповів про усі «плюси» його роботи на підприємстві. Однак члени Луцького міськвиконкому, попри те що заслухали його звіт, засипали його питаннями стосовно реального фінансово-економічного стану підприємства. Спочатку Іван Грицанчук спробував відкрутитись від запитань, мовляв «скоро буде звіт по фінансово-господарській діяльності підприємства, отам і будемо обговорювати ці питання». Однак заступник міського голови Святослав Кравчук настояв на тому, аби директор комунального підприємства розповів про те, скільки автобусів є на балансі Луцького підприємства електротранспорту, які з них виходять на маршрути і скільки лишається в лізингу.

Таким чином Іван Грицанчук повідомив, що питання лізингу взагалі окреме питання і воно наразі непосильне. За його словами станом на сьогодні треба сплатити «Богдан-лізингу» 3,9 млн. грн..

 «49 є власних, із них згідно лізингу 41 попадає під договір лізингу і виходить в нас на маршрути десь 88 мінус 64 тобто 24 автобуса. Решта автобусів потребують значних вкладень фінансових», - навів свій «лізинговий» підрахунок Іван Грицанчук.

За словами директора ЛПЕ,  щоб поставити всі автобуси на колеса треба додатково ще 1,5 млн. гривень. Наразі ж їздить лише 20.

Що ж до суми лізингу, то за словами Григорія Пустовіта, він для Луцька дійсно золотий.

Зокрема, як повідомили на засідання виконкому, після оформлення договору було одразу сплачено 3 мільйони гривень, протягом цього часу перераховано ще 17 мільйонів і наразі ще й лишається 3,9 мільйонів гривень боргу за той же лізинг. Для порівняння, на той час коли підписувався договір на закупівлю автобусів  марки «Богдан» у лізинг сума угоди становила всього 16 мільйонів. Тож вже на сьогодні за них переплачено 4 мільйони. Таким чином, у разі якщо платежі буде здійснено до погодженої дати і відсотки з пенею не зростуть, 41 автобус обійдеться лучанам у неповних 24 мільйони гривень.

Тож для багатьох членів Луцького міськвиконкому є незрозумілим, чому ЛПЕ лишається збитковим, адже підприємству було віддано кращі та найбільш прибуткові маршрути. І тим часом, поки приватні перевізники заробляють хороші прибутки – директор комунального підприємства лиш нарікає на збитковість, яка за минулий рік сягнула 4 мільйонів гривень.

«Ну як відомо ви пустили на 15-й маршрут приватного перевізника, оце з’явились нові німецькі автобуси. Нащо? Невже підприємству електротранспорту не потрібні гроші. Невже найбільш насичений маршрут 15 і 15-а стали неприбутковими? Чому ми повинні віддавати, хай і по одному місцю, але приватним перевізникам, і це саме там не видають квитків. Кондуктори є, гроші збирають, а квитків не видають», - наголосив Гривгорій Пустовіт.

Натомість Іван Грицанчук заявив, що підприємству вдалось зменшити збитки за рахунок залучення саме орендованих автобусів.

«Тож наразі якщо зменшиться кількість орендованих автобусів одразу зменшиться обсяг чистих доходів підприємства», - наголосив Іван Грицанчук.

Попри усе, директор ЛПЕ так і не дав секретарю Луцької міської ради Григорію Пустовіту відповідь на питання чому приватні перевізники прибутки мають, а ЛПЕ ні.