Навколо якості надання медичних послуг та лікарської допомоги у лікарнях Луцька постійно точаться дискусії. Лікарі говорять про належність виконання своїх обов’язків і владці розповідають про покращення якості надання медичних послуг  у місцевих лікарнях та поліклініках. Незадоволеними лишаються лише люди, які потребують лікування, однак не можуть пробитися до медиків, аби отримати належну допомогу.

До кореспондентів інтернет-видання «Під прицілом» звернулася жінка, яка намагалася потрапити на огляд до лікаря, однак її не те щоб не прийняли, а й просто перед носом закрили двері медкабінету.

Надія Яківна - ветеран праці. Із високою температурою та гострим болем у вусі пролежала вдома усі вихідні із надією дочекатися понеділка, аби потрапити на прийом до лікаря-спеціаліста. У понеділок вранці, жінка звернулася по допомогу у Луцьку міську поліклініку №2. Однак, у реєстратурі  їй повідомили, що талончиків на прийом до лікаря вже немає, і це станом на 8 годину ранку.

Тож жінка спробувала потрапити на прийом до отоларинголога і підійшла до кабінету лікаря, аби запитати, чи він прийме її без талончика. Натомість лікар їй відмовив. Мовляв, «ветеран праці не є ветераном війни» і без талончика він не прийме. Тож перед жінкою закрили двері.

Таким чином, аби хоч якимось чином потрапити до медика, вона подалась до завідуючої поліклініки, однак її не виявилось на робочому місці. Тож Надія Яківна звернулась до медсестри. В свою чергу, медичний працівник відмовила пенсіонерці і просто перед нею закрила двері, наголосивши на тому, що на прийом до лікаря треба приходити з талончиком. Зі словами, «Ми приймаємо тільки по талончиках», жінку випровадили з кабінету заступника головного лікаря. 

Коли ж хвора вдруге пішла до реєстратури і попросила дати їй талончик на прийом до лікаря в іншу зміну - їй відповіли, що талончиків знову ж таки не має.

Надто погане самопочуття не дозволило жінці чекати наступного дня, тож вона, зрештою, змушена була звернутися за допомогою у приватну лікарню.

«Така у нас безплатна медицина. Друга поліклініка – це просто жах…і відношення там до людей, як до собак», - наголосила Надія Яківна.

Тай справді, невже ветеран праці, хвора жінка у такому стані не може дочекатися допомоги від медика. І чи така етика лікарів – закривати перед носом хворої пенсіонерки двері. До того ж, варто зауважити, що нарікання на неналежне виконання своїх обов’язків лікарями Луцької міської поліклініки №2 – неодноразові. Тільки от чому на це ніхто не звертає уваги, залишається незрозумілим.

Тим часом десятки та сотні лучан продовжують страждати від того, що медики хоч і переконують, що виконують свою роботу добре, все ж дозволяють собі поводитись з хворими досить нахабно. Вочевидь, медикам вигідно аби у стінах медустанов процвітала бюрократія, адже аби взяти талончик до необхідного лікаря-спеціаліста доводиться годинами вичікувати у довжелезних чергах, та й то не завжди вдало. Як свідчить даний випадок - і на початку робочого дня в реєстратурі талонів на прийом до лікаря може не бути. Тож куди звертатись пацієнтам у таких ситуаціях лишається загадкою.