Навколо якості надання медичних послуг та лікарської допомоги у лікарнях Луцька постійно точаться дискусії. Лікарі говорять про належність виконання своїх обов’язків і владці розповідають про покращення якості надання медичних послуг у місцевих лікарнях та поліклініках. Незадоволеними лишаються лише люди, які потребують лікування, однак не можуть пробитися до медиків, аби отримати належну допомогу.
До кореспондентів інтернет-видання «Під прицілом» звернулася жінка, яка намагалася потрапити на огляд до лікаря, однак її не те щоб не прийняли, а й просто перед носом закрили двері медкабінету.
Надія Яківна - ветеран праці. Із високою температурою та гострим болем у вусі пролежала вдома усі вихідні із надією дочекатися понеділка, аби потрапити на прийом до лікаря-спеціаліста. У понеділок вранці, жінка звернулася по допомогу у Луцьку міську поліклініку №2. Однак, у реєстратурі їй повідомили, що талончиків на прийом до лікаря вже немає, і це станом на 8 годину ранку.
Тож жінка спробувала потрапити на прийом до отоларинголога і підійшла до кабінету лікаря, аби запитати, чи він прийме її без талончика. Натомість лікар їй відмовив. Мовляв, «ветеран праці не є ветераном війни» і без талончика він не прийме. Тож перед жінкою закрили двері.
Таким чином, аби хоч якимось чином потрапити до медика, вона подалась до завідуючої поліклініки, однак її не виявилось на робочому місці. Тож Надія Яківна звернулась до медсестри. В свою чергу, медичний працівник відмовила пенсіонерці і просто перед нею закрила двері, наголосивши на тому, що на прийом до лікаря треба приходити з талончиком. Зі словами, «Ми приймаємо тільки по талончиках», жінку випровадили з кабінету заступника головного лікаря.
Коли ж хвора вдруге пішла до реєстратури і попросила дати їй талончик на прийом до лікаря в іншу зміну - їй відповіли, що талончиків знову ж таки не має.
Надто погане самопочуття не дозволило жінці чекати наступного дня, тож вона, зрештою, змушена була звернутися за допомогою у приватну лікарню.
«Така у нас безплатна медицина. Друга поліклініка – це просто жах…і відношення там до людей, як до собак», - наголосила Надія Яківна.
Тай справді, невже ветеран праці, хвора жінка у такому стані не може дочекатися допомоги від медика. І чи така етика лікарів – закривати перед носом хворої пенсіонерки двері. До того ж, варто зауважити, що нарікання на неналежне виконання своїх обов’язків лікарями Луцької міської поліклініки №2 – неодноразові. Тільки от чому на це ніхто не звертає уваги, залишається незрозумілим.
Тим часом десятки та сотні лучан продовжують страждати від того, що медики хоч і переконують, що виконують свою роботу добре, все ж дозволяють собі поводитись з хворими досить нахабно. Вочевидь, медикам вигідно аби у стінах медустанов процвітала бюрократія, адже аби взяти талончик до необхідного лікаря-спеціаліста доводиться годинами вичікувати у довжелезних чергах, та й то не завжди вдало. Як свідчить даний випадок - і на початку робочого дня в реєстратурі талонів на прийом до лікаря може не бути. Тож куди звертатись пацієнтам у таких ситуаціях лишається загадкою.
Коментарі
Корінний лучанин
29.04.2013 12:44:28
ХАМСТВО!!!! УЧАСНИКА ВІЙНИ ТА ПРАЦІ ТАК ЖОРСТОКО КИНУЛИ!!! НЕХАЙ НЕ ЗВОЛІКАЄ З ЦИМ ТА ПОСКАРЖИТЬСЯ НЕГАЙНО!! Та хоча б Клімчуку ! І це напередодні СВЯТ!!! Отак начитаєшся у вільну хвилину волинських жахіть, що аж переймає і за ліки треба хапатись!!!
Оля
01.05.2013 15:21:04
так
Ну-ну
29.04.2013 15:17:20
Да звільнити треба тих хто так організував роботу: в полікліниці, відділі охорони здоров я. Можливо - порушити справу за відсутність медичної допомоги.Дати призвища в пресу. Перевірити за що живуть зазначені керівники. Щось тут пробували писати, да, мабуть по руках надавали.
Ковельчанка
03.05.2013 17:07:04
Спочатку прізвище автора (аноніма), та чому друкує непідтверджену (журналістським розслідуванням) інформацію?!
свідок
29.04.2013 17:11:29
Чекаючи своєї черги на прийом до отоларинголога, став свідком розмови, що була описана у статті.... жіночка на вигляд була досить бадьорою..., про що свідчить і те, що замість того, аби викликати лікаря додому, бігала по поліклініці, аби написати на когось скаргу... Та й якби їй дійсно необхідна була допомога лікаря, вона б почекала декілька хвилин (як її ввічливо попросила, ні - пообіцяла..., медсестра перед тим, як "...перед жінкою (нібито) закрили двері...")... Видно, що біль у вусі різко пройшов, і температура теж спала, раз сил вистачило зчиняти гвалт з нічого....
лучанка
29.04.2013 17:44:29
Вам видно правда очі муляє, і швидше за все ви аж ніяк не свідок, - а один з зачинщиків тої катавасії. Наші люди звикли йти на повідку - гавкнули і всі як телята пішли. А є такі, хто не терпить такого хамства. шкода тільки що таких людей мало, бо якби більшість отак взялась і поставила таких медиків на місце - менше тої бюрократії в лікарнях розводилось би.
хаха
17.05.2013 10:18:30
парш ніж "ставити лікаря на місце", провчись, шановна 10 років, і ше 20 попрацюй, 5 днів на тиждень поприймай 40 чоловік за прийом, і ще при цьому всім посміхайся і пам"ятай про норми спікування (не звертаючи увагу на пацієнтів, які заходять без стуку, коли сидить інший хворий починають торочити своє і ь.д). після цього можеш сміливи ставити кого хочеш на місце. і краще почати з себе і свого пту.
Оля
18.05.2013 12:40:26
хаха, Прочитайте свої обовязки лікаря!!!!!!! А якщо щось не влаштовує вас - будь-ласка ідіть двори замітати - отам ви будете вже повним хазяїном і нікому посміхатись не прийдеться і ваші норми спілкування саме там будуть прийнятні. Можлива там - на свіжому повітрі - ви нарешті зможете порозмірковувати над своїми "хорошими" вчинками і навіщо ви 10 років протирали штанці в університеті.
Пацієнт
29.04.2013 17:56:58
Напевне це мова йде про пана Галицького,який неодноразово відсилає і хамить хворим.Нарешті у когось увірвався терпець.Потрібно написати скаргу,може тоді хтось зашевелиться.
!!!
29.04.2013 17:59:00
якщо доводиться звертатись до луцьких медиків то щоразу жаху не оберешся, а особливо в 2 поліклініці і міській лікарні. Такого бардака більше ніде в Україні нема як у Луцьку. Наші головні лікарі поводяться так ніби то їхні приватні заклади, а з них беруть приклади їхні підлеглі.
Вот Так!
29.04.2013 18:02:31
Будь якій прибиральниці або медсестрі ,дати 5грн.і талончік буде на коли побажаєте
Лучанин
03.05.2013 16:48:22
Брехня та й годі.
(
29.04.2013 19:31:05
девушка-писательница, а Вы имя свое напишите.... и бабулькино.... на Вас тут же в суд подадут за клевету!!!
Свідок
30.04.2013 14:07:43
Скоріше за все в суд подати потрібно цій жінці. Дуже раджу.буде лікарям наука
Лучанин
03.05.2013 16:45:36
Цікаво, а в залі суду, Ви, правду будете говорити?
Тоня
29.04.2013 19:57:44
Ця ситуація достовірна, переконана. Ця поліклініка обслуговує і мене і мою сім'ю. Нарікань - не перелічити. Людині з важким ступенем цукрового діабету потрібно за 3 тижні записуватись на прийом до ендокринолога! Хто таке бачив? Жах.Раніше було простіше, а зараз - свавілля.
Рита
29.04.2013 22:13:02
Тож самое в Запорожье 10 поликлиника - без талончика в пролете
Лучанин
03.05.2013 17:00:53
Не знаю что у вас в Запорожье - а у нас все прекрасно :)
Паціент
30.04.2013 11:04:47
Те, що описано в статті - є дуже однобоким поглядом на роботу поліклінніки. Дійсно, чому людина з високою температурою не викликала лікаря додому ??? Наприклад, мені робота поліклінніки подобається. Робота лікарів по талонах дає змогу працювати відносно без черг і скандалів по типу "я займав і я перший" і коригувати навантаження лікарів, які тебе з талончиком на її зміну точно приймуть. Від себе хочу додати, що прийшовши в цю поліклінніку на 8 годину я без проблем взяла толончики до чотирьох лікарів і пройшла необхідний медогляд за дві години. А для паціентів з гострим болем та температурою і організували роботу швидкої допомоги та виклики лікарів додому!
Леся
30.04.2013 14:01:53
Не думаю що наша скора допоможе жінці в якоі болить вухо ,і чи захоче вона їхати на такий виклик. Напевне не захоче . Так що перестаньте писати брєд .
Лучанин
03.05.2013 16:34:51
Спочатку потрібно викликати сімейного лікаря - тільки після цьго будете мати інформацію, приїде чи ні, а не писати свої думки!
Паціент
07.05.2013 13:58:11
Швидка не має права відмовити в лікуванні! Так що хз нас двох "БРЄД" пишете ВИ ! Ну а сімейний лікар на виклик прийшов би ТОЧНО !
КЗ "Луцька міська поліклініка 2"
30.04.2013 16:22:54
Звернення громадянки С. надійшло в заклад 30.04.2013 року. Адміністрацією поліклініки проводиться перевірка викладених фактів. За результатами перевірки буде надана додаткова інформація.
!!!!!!!
01.05.2013 14:34:51
25-14-07 Виклик сімейного лікаря на дім,і по цьому ж телефону можна замовити талон на прийом до лікаря(наприклад ЛОРа) Також при поліклініці є невідкладна допомога 201-103!!! Так то наші люди знають все,а цією інформацією скористатись не можуть..Лікарі теж люди. І в поліклініку №2 до речі величезний наплив людей з інших поліклінік,які задоволені роботою лікарів! А хто хоче щоб все були швидко і з комфортом,звертається до приватних спеціалістів.Це можна порівняти з маршруткою і таксі...помоєму скандал тут роздувати немає з чого!
кокос
03.05.2013 14:36:20
ахаха з комента видно шо у вас є знайомий лікар в лік №2 --- 100%
Лучанин
03.05.2013 16:38:02
Ні - з комента видно, що людина проінформована, і дбає про своє здоров'я. А хто один раз побував у лікаря на прийомі - у того вже є знайомий лікар!:)
Оля
01.05.2013 15:16:33
У все що було вище описано я вірю із 100% достовірністю. Оскільки мені буквально 2 тижня назад довелось стикнутись із монстрами в білих халатах по-іншому я їх не можу назвати, а зокрема з Купріянець - лікар-окуліст. Я до неї звернулась по направленню із приватної клініки, оскільки були думки про пухлину. Я звичайно талона не мала, бо їх вже не було, прочекала 3 години черги і зайшовши на прийом - цей Монстр мене вигнав і сказав приймати не буде, бо я без талона. Я почала проситись будь-ласка допоможіть мені, я дуже себе погано почуваю. А вона просто сказала "Вийшла звідси і взяла моє направлення вирвала з рук і викинула за двері в коридор". Я була шокована, я не могла навіть підвищити голос, бо почувалась погано. Тоді вона мене за плече, руку і помаленьку випровадила з кабінету. Я звернулась до лікаря який на той момент був головний по поліклініці, головного лікаря не було. Вона взагалі хотіла мене зробити винною, що я мала брати талон, проплачувати за прийом і т.д.нашу з нею розмову записав мій чоловік - про розцінки поліклініки, ніякого вибачення нічого не було. Тож дорогі Люди не хворійте, а якщо вже й захворіли то не факт, що вас стануть лікувати у Луцькій міській поліклініці №2! Бувайте здорові.
Лучанин
03.05.2013 16:40:54
Можете лікуватись у знахарки - але не факт, що потім звернетесь до лікарів. Але, печалька, вони - МОНСТРИ.
хаха
17.05.2013 10:26:18
здається мені , Оля, твою розповідь потрібно поділити на 10... а талон потрібно брати, а не за совдеповською базарнаю звичкою сунутись без нього. і врахуй, лікар не автомат соки-води і приймати тебе без талона, не приписану ще і після закінчення прийому не зобов"язаний. Бувайте здорові і не забувайте диктофон))))))
Оля
18.05.2013 12:31:40
А вам хто сказав, що я не приписана і прийшла після закінчення прийому? То напевно Купріянець обрала собі нік "хаха" і тепер може нахабно насміхатись. Задумайтесь дорогий лікарю над своєю поведінкою. І незабувайте, що життя пацієнта – це найвища цінність, на збереження якої повинна бути спрямована професійна діяльність лікаря, а про те що "не сунутись без талона" лікаря нехай не стосується. Лікар зобов’язаний сприяти реалізації права пацієнта на одержання ним адекватної медичної допомоги. Купріянець ти реально неадекват. На таких як Купріянець диктофон завжди з собою. Спасибі.
лікар
19.05.2013 16:16:50
Дякую.
Анна
01.05.2013 21:37:55
Тепер склалася така практика, що пацієнт - тільки заважає лікарям працювати. Якщо мають класти у лікарню, то найперше лікар питає, чи має людина гроші... Жах. Я як не має?
Лучанин
03.05.2013 16:26:26
Лікар завжди намагається допомогти пацієнту. А гроші, шановна, потрібні пацієнту тому, що держава про нього не подбала, з так званою ''безплатною медициною''! Пролистайте інтернет і подивіться скільки держава виділяє коштів на одного хворого - а потім запитуйте. Є альтернатива - страхова медицина.
Лучанин
03.05.2013 16:13:36
Невже, журналістам, лячно підписуватись під своїм твором? Лишається загадкою???!!!
КЗ "Луцька міська поліклініка 2"
08.05.2013 10:35:34
Адміністрація закладу провела перевірку, винуваті притягнуті до дисциплінарної відповідальності. Просимо вибачення. Адміністрація
лікар
19.05.2013 15:50:33
Оля,я Вам не відповідаю на Ваші грубість і зло, але зверніть увагу й на себе. Своїми коментарями Ви впершу чергу охарактеризували себе і всім дали зрозуміти яка Ви людина.