Перевізники просять у влади встановитиїзд у маршрутних автобучах міста не менше як 3,5 гривні.
Представники пасажирських перевізників, які надають свої послуги на території міста Луцька, сьогодні зібрали нараду з приводу підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті.
Голова Волинського обласного осередку Всеукраїнської Асоціації автомобільних перевізників Ігор Семеніхін пояснив чому, на його думку, тарифи на проїзд у громадському транспорті має бути підвищений. За словами голови перевізників, ситуація з пасажирським транспортом у Луцьку сьогодні найкраща в Україні, але цю перевагу місто скоро може втратити.
Справа в тому, що на сьогоднішній день у вартість проїзду взагалі не закладено коштів для розвитку галузі перевезень та амортизації. Це означає, що наразі перевізники не мають коштів на купівлю нових маршрутних таксі, проте старі вже зношені в середньому на 80%, мають пробіг 800 000 кілометрів і потребують заміни.
Питання про підвищення вартості проїзду у маршрутних такси до 3-ох гривень піднімалось ще в лютому попереднього року. Тож, за словами Ігоря Семеніхіна, на сьогоднішній день вже й 3 гривні не рятують маршрутників. Тільки за цей рік вартість деталей зросла вдвічі. Ціна на пальне також зростає. Семеніхін пророкує, що дизильне пальне найближчим часом зросте в ціні до 21 грн за літр, і це лише в тому випадку якщо ціна долара залишиться 26 грн. Вартість 95-того бензину піднімиться до 23-24 гривень за літр.
Директор ТОВ ВТП "Санрайз" ЛТД Юрій Девіцький розповів, що станом на сьогодні скрутне становище перевізників може виправити ціна проїзду - 3.50 грн.
Акціонер АТП 10 701 Вадим Вітинський розповів луцькому міському голові, що маршрутники за десять років роботи не спромоглась зібрати кошти на нові автобуси бо «з’їли амортизацію».
Коментарі
Льоха
10.02.2015 17:46:17
Що далі нам чекати від держави?
Тетяна
11.02.2015 00:59:50
А зарплати на місці??? А за що ж нам жити????
Ком
11.02.2015 01:25:28
і що може сервіс покращиться чи водіям почне платити зп а не те що назбирав понад план це твоє! хрен вам по всій пиці за такий сервіс
Григорій
11.02.2015 13:13:45
дай їм волю, зроблять по 10 грн.. На уй такі перевізники.
Автомобіліст зі стажем
11.02.2015 13:47:49
При пробігу 800000 км автобус себе не окупив? З такими керівниками і 10гр не допоможе.
Пасажир
11.02.2015 15:33:18
Про скрутне становище перевізників свідчить кількість автобусів: їх, очевидно, така ж кількість як і населення в Луцьку. Якби цей бізнес не був прибутковий, автобусів було б менше. Про становище перевізників влада має думати,а коли влада подумає про простого пасажира, якому поїхати на роботу обов"язково (хоча, може пішки?), заплатити комунальні послуги - обов"язково, заплатити податки - обов"язково; а купити щось поїсти та одягнутися - не обов"язково! Скоро всі підемо під міську раду.
Павлина
11.02.2015 17:13:34
Якщо піднімати вартість проїзду у маршрутних автобусах, то потрібно ставити і вимоги про рівень обслуговування. Скільки часу ми будемо слухати "москальські" пісні під час проїзду"? Чому не ставиться ця вимога, коли надається дозвіл на перевезення у громадському транспорті? Чи тільки вміють вимагати підвищення вартості проїзду ?
До пасажира.
11.02.2015 17:24:50
Всі претензіі до владних структур.Солярка 20 гр за літр.Скат 1 коштує 4000 гр а на автобус потрібно 6 скатів.Яка в нас дорога.Так дорогии пасажир вміи рахувати ще и витрати.
Пасажир
11.02.2015 18:49:40
До пасажира звертається, очевидно, перевізник. А я звертаюся до влади. Звісно, ми вас розуміємо: про вартість бензину і таке інше, але хто зрозуміє і увійде в становище пасажира. Підтримую Павлину, але крім "москальських" пісень є ще "передайте", вкращому випадку будь ласка, в гіршому просто штурхан
Стен
13.02.2015 19:06:51
Шановний. А скільки пасажирів у середньому ви перевозите за маршрут (від початкової до кінцевої точки чи оборотний - уточніть) у розрахунках, звітах?? Не потрібно нікого розуміти - а просто реальні дані показати. Якщо 3 гривні збитково - зніміться, дайте місце іншим. Знайдуться, думаю, хто буде не проти.
Оля
14.02.2015 00:06:12
А чого ці витрати мають покриватися за рахунок пасажирів. не за рахунок прибутку власника. В мене інфляція "з"їла" зарплату. а власник маршрутки свій прибуток хоче мати веквіваленті до твердої валюти. А може трохи хай власники маршруток теж трохи менше зароблять.
водий
11.02.2015 19:35:56
шановни пасажири це не прпоизд дорогий а мали зарплати
Malish
11.02.2015 23:55:02
Як на мене, то все починається і залежить від влади. Ті самі дороги, ціни, зарплати. Поки народ не збереться не *штурхане*, то і влада не дуже до цього береться.
владі
12.02.2015 09:04:33
Промоніторте пару-трійку маршрутів і порахуйте, а не слухайте "санрайси" і подібних.В умовах мораторіЇв на підняття зарплат і скорочень піднімати ціну - не думати про лучан.А ви найняті нами якраз для протилежного.
Влад
12.02.2015 13:15:06
В Києві поїзд 3.00гр, а в Луцьку хочуть 3,50 ??? А може на Волині ми живемо заможніше, ніж бідаки в Києві?!!!!!
Владу
12.02.2015 15:50:23
Істина! Так в Києві тільки підняли до цього рівня, проїзд був дешевший, та і відстані київських маршрутів на відміну від луцьких, значно відрізняються. Києву було вигідно перевозити за такими тарифами, а Луцьку ні. Яка місцева влада, такі і порядки! Допоки лучани будуть мовчати - так і буде.Необхідно порівнювати і комунальні послуги. Мабуть лучани найбагатші, або найбагатший в Україні мер, бо не може зрозуміти проблем людей, які його вибирали.
Пасажир
15.02.2015 19:32:24
Звичайно, їм мало, цікаво, якщо порахувати витрати на проїзд в середньому для родини з 4 чоловік. Наприклад 3 грн помножимо на 2 = 6 грн, 6 на 6=36, 36 на 4 тижні та 4 чол. = 576 грн лише на проїзд, а додайте, ще комунальні послуги, тоді харчуватись потрібно лише повітрям. Це при тій умові 576 грн, якщо їздити на роботу і навчання і назад додому без пересідань, чи інших поїздок. Можливо чиновники порахують зарплати лучан. Чому у Києві за 3 грн, 3.50 грн вигідно, а у Луцьку не вигідно.?????????????????? Можливо влада перевірить реальні доходи і витрати перевізників.
Валерій
15.02.2015 20:13:07
Як перевізник з 15-літнім стажем скажу:ціну на проїзд дійсно можна було б не піднімати при ціні дизпалива до 15грн/л, якщо прицьому впорядкувати графіки руху маршруток(збільшити кількість рейсів в часи пік та зменшити в інший час і вихідні дні) та чітко контролювати їх дотримання(а це задача міської ради!). Але при ціні 20грн/л це вже не допоможе і затягування часу з підняттям тарифу призведе до різкого скорочення кількості автобусів на маршрутах. Я свої ще в середу поставив на парковку і вже мабуть вони нікуди їздити небудуть, бо в найближчі пів-року я вцьому сенсу не бачу.