В Україні існують приклади, коли неякісною їжею в ресторанах відвідувачам було завдано важкої шкоди, аж до позбавлення працездатності. І хоча такі дії можуть бути кваліфіковані вже як кримінальна відповідальність, практика показує, що вироків у таких справах дуже і дуже мало.

Читайте також: Як боротися із сексуальною несумісністю пари

Про це в ефірі ObozTV розповіла адвокат Тетяна Лежух-Вовк.

З огляду на таку небезпеку, підкреслила вона, приділяти увагу якості закладу слід з того моменту, як ви увійшли всередину.

"Коли ми приходимо в заклад громадського харчування, треба звернути увагу на чистоту закладу взагалі, на те, як поводиться персонал, прибрано чи на столах і т.д. Тільки якщо ситуація нас влаштовує – ми можемо дозволити собі там залишитися", – пояснила Лежух-Вовк.

За її словами, при замовленні якоїсь страви відвідувач має право запитати про походження продуктів і де вони куплені, попросити показати сертифікати якості.

Читайте також: Назвали 5 найнебезпечніших дешевих продуктів харчування

"Якщо ж ми чимось незадоволені, наприклад, якістю їжі, тоді ми маємо право вимагати книгу скарг і пропозицій, має право ознайомитися з документами – хто саме надає цю послугу, будь то ТОВ, або це ФОП", – додала адвокат.

І вже після цього слід діяти в залежності від ситуації, і від власних планів. Претензію можна висунути безпосередньо до власника закладу, або ж оформляти скаргу відразу в інспекцію із захисту прав споживачів, підсумувала Лежух-Вовк.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter