Український оператор мобільного зв'язку "Київстар" списав з рахунку клієнта близько 4 тис. грн. На той момент клієнт був у літаку і не користувався послугами зв'язку.

Читайте також: Найбільші українські оператори подали заявки на тендер 4G-зв'язку

"Лечу в літаку, висота 10 кілометрів. Телефон лежить у сумці. Тут приходить смс: "Вітаємо у роумінгу в літаках!". Тоді почали оновлюватися месенджери і загорівся значок EDGE", – написав у Facebook Олександр Довгопол, пише УНІАН.

За словами ошуканого клієнта Київстар, вихідні і вхідні дзвінки тарифікуються по 150 грн/хв. Вихідні повідомлення коштують 15 грн, GPRS - 20 грн за 50 КБ.

"Я вимкнув телефон – не допомогло. Прилетівши, виявив на рахунку мінус 3800 гривень! Чи варто говорити, що про таку послугу я навіть не чув, не те що не замовляв", – каже Олександр.

Після трьох тижнів розглядів справи, Київстар відмовилися повертати клієнтові гроші. Ніби кошти були списані коректно.

"Інформації про "Роумінг у літаках" немає на сайті оператора. Гугл про таку послугу також нічого не знає. Співробітник колл-центру, якому я залишав скаргу про це таж нічого не чув", – підсумував Олександр Довгопол.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter