Лучани скаржаться на систематичні порушення санітарних норм у відомому луцькому супермаркеті "Сільпо", що знаходиться у центрі міста.

Читайте також: Лучани скаржаться на обважування у супермаркеті

Відповідний пост у мережі Fаcebook у групі "Теревені про Луцьк" опублікувала лучанка Tanya Korol, яка стала свідком того, як у рибному та м'ясному відділах супермаркету працівники розрізали немиті кавуни.

"Працівникам в "Сільпо", що знаходиться в центрі Луцька, байдуже, що на очах у всіх присутніх в супермаркеті вони в рибному відділі розрізають грязні кавуни. А на минулому тижні таке ж було на м'ясному відділі", – йдеться в дописі.

"На третій раз напевно будуть розрізати прямо під ногами", – обурюється лучанка.

Інші користувачі мережі теж поділилися своїми думками стосовно цього приводу у коментарях. Більшості людей підтримало даний пост, хоча знайшлися і ті, хто так не вважає:

Tanya Korol: я часто купляю в цьому супермаркеті, але якщо я побачила таку ситуацію і вже не вперше, то я вважаю, що в першу чергу НЕНОРМАЛЬНО!!!! І так не повинно бути.

Elena Pleskut: Проблема в тому, що вони не дотримуються санітарних вимог. Це серйозна проблема не тільки в цьому супермаркеті. Завтра ви купите сир, який смердить рибою. Думаю, що нікому це не сподобається.

Наталия Ромахова: Дома можете з унітаза їсти, а в магазинах, кафе, ресторанах і т.п. є санітарні норми, спеціальні доски, ножі для різних продуктів.

Світлана Романко: В магазинах не передбачені столи для кавунів, а ножі є. Нічого страшного, що кавун порізали на рибному столі. Я думаю продавці теж люди, і навіть з вищою освітою, і вони вміють мити стіл. А кавуни вони ріжуть по проханню покупців. Їх взагалі не повинні різати. Їжте цілими.

Наталия Ромахова: Страшно і дуже. Передбачені столи для овочів і фруктів, а якщо нема, треба заклад закрити.

Elena Pleskut: А на мою думку освіта ТУТ зовсім ні дочого. Якщо не повинні різати, нехай не порушують правила! А рибні чи м'ясні столи мити в таких закладах, це мало – їх повинні обробляти спеціальними розчинами! 

Наталія Безверхнева: Добре, що людина звернула увагу на це. В рибному відділі не місце іншим продуктам. Проблема нашого суспільства в тому, що багатьом байдуже. Мене не зачипило і добре. Персонал магазину в першу чергу має думати за покупця, але в нас, нажаль, такого не має.

Tanya Korol: Я цього продавця заставила купити саме цього кавуна і показати мені чека, і щоб саме він покликав керуючого магазину, то він оплатив, кавун йому обійшовся майже в 44 грн, і привів з собою заввідділу фруктового. Ну заввідділом попросила вибачення і сказала, що проведуть профбесіду. Ну я надіюсь, що більше такого не буде.

Inna Lavrinok: Саме так має діяти кожен споживач (товару чи послуги). Позиція "моя хата скраю" породжує безконтрольність та безвідповідальність як продавців так і власників закладів.

Читайте також: Біля луцького Променя «автоандон» розвантажував автомобіль перегородивши «зебру»

Alla Kinax: По правилах санепідрежиму повинні бути окремі промаркеровані як столи так і ножі для м'яса, риби, овочів та фруктів, також для сирої і вареної продукції, також розділяють за таким же принципом.

Ryslana Cherenkova: Все тому, що ні один працівник не знає жодних санітарних норм!!! Беруть на роботу перших "встрєчних"!!! А потім люди мають проблеми зі здоров' ям!! Це винен завідувач магазину, хоча думаю він також з вулиці!!! Жах і кошмар.

Tanya Korol: Він його не мив. Шкода, що я це на відео не зняла. Заввідділом сказала мені, що цей хлопець звільняється. Можна зробити висновок, що йому вже всерівно по цимбалам, але тиждень назад інший працівник фруктового відділу поніс грязного кавуна на м'ясний відділ, він його не мив, а взяв ножа з м'ясного відділу і розрізав, замотав в плівку половинки. Я йому кажу, а то нічого що це всі люди бачать ? А він відповідає: а що тут, то ж нічого страшного, ну хочете ідіть пожалуйтеся.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter