Директор департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Луцької міської ради Лариса Карп'як, розповіла про основні нарікання жителів міста.

Читайте також: Бидлувату волинську "бізнесменшу" оштрафували на 112 тисяч гривень

Про це стало відомо під час оперативної наради у cтінах Луцької міської ради у вівторок, 8 травня.

"Лучани невдоволені що не можуть вчасно подати показники лічильників у Луцькводоканал, тому що там постійно зайнято і неможливо додзвонитися. Також звертались із проханням відремонтувати вулиці Луцька та прибудинкові території, зрізання дерев", – розповідає директор департаменту.

За слова жінки нарікали і на несвоєчасне прибирання пішохідних територій та зверталися зі скаргами на занедбаний стан дитячих майданчиків. А близько 90 звернень стосуються відключення електроенергії.

Читайте також: "Вона смердить", – вихователька луцького "Проліска" про дитину-інваліда

"Також скарги лучан стосуються роботи осбб,які не якісно виконують свою роботу.
Люди дуже скаржаться на неприємний запах. Скарги не припиняються і на маршрутні таксі,зокрема на відсутність маршруток та неякісні перевезення,зокрема на маршрути №2 та №3", – підсумувала Лариса Карп'як.

Всі скарги прийняті органами міської влади і проводяться роботи.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter