Директор департаменту "Центр надання адміністративних послуг" Лариса Карп'як розповіла про основні проблеми лучан за останній місяць.

Читайте також: Волинянин потрапив до реанімації від опіків борщівника

Про це стало відомо 12 червня, під час оперативної наради у міській раді.

"У групу реагування надійшло 2500 звернень, найбільше до "Луцькводоканалу", адже люди не могли подати показники лічильників. Решта звернень стосувались ЖКГ, ремонту прибудинковох територій, просять відремонтувати східці до Стиру у парку", – розповіла Лариса Карп'як.

"Також надходять нарікання на наявність великих територій борщівника біля дитячої залізничної дороги", – наголосила вона.

Читайте також: Як правильно боротися із смертельно небезпечною рослиною

З основних нарікань лучан є також і на постачання електроенергії у місті.

"В роботу прийняті звернення щодо зупинки ліфтів. Порівняно із тим,як скаржилися на бездомних собак,то зараз скарги дуже збільшились і усі вони передані у КП "Ласка".Щодо маршруток і тролейбусів, то скарги надходять і надалі,зокрема на всі маршрути", – підсумувала жінка.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter