У той час, коли перевізники вперто вимагають у чиновників підвищити вартість проїзду до п’яти гривень, лучани щодня нарікають на хамовитих водіїв та занедбаний стан маршрутних таксі у місті.

Якщо ми хочемо йти в Європу, наблизитись до європейських стандартів і, судячи з усього, цін, то доцільно буде переосмислити всю концепцію роботи нинішнього громадського транспорту.

Читайте також: Лучанин поскаржився на вщент прокурену маршрутку

Гнила, дірява підлога, пліснява на вікнах та колеса, які відлітають на ходу. Це не фільм жахів, а реалії луцького громадського транспорту. Місцеві називають жовті маршрутки – "небезпечними бляшанками". Бо ж ті можуть просто не доїхати до своєї кінцевої зупинки – деталі гублять прямісінько під час руху.

Незважаючи на це, перевізники вимагають знову підняти вартість проїзду. Та, попри зростання тарифів, грошей, на хоча б якийсь ремонт машин, у приватних перевізників так і не знаходиться.

Нагадаємо, що екс-губернатор Волинської області Володимир Гунчик "ревно" відстоював Луцький автозавод "Богдан", який закуповує запчастини для своєї продукції на російських заводах.

"Це ж наш автозавод! Не розкидайтесь", – запевняв Гунчик.

Проте, йому і на думку не спало, в якому занедбаному стані знаходяться луцькі маршрутки і яку небезпеку вони становлять для пасажирів та на дорогах міста в цілому.

Наразі ж виникає питання, хто перевіряє стан маршрутних таксі у Луцьку і хто дає дозвіл їм виїжджати на маршрут? Сподіваємось, що у найближчі роки міська влада зможе втілити свою ідею замінити маршрутки, які мають непривабливий естетичний вигляд, сумнівний технічний стан та керуються хамовитими водіями, на електротранспорт.

Віталій Іщук

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter