Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію "За життя". 

Читайте також: Патріарх Філарет пропонує Московському патріархату змінити назву

Передає 24 канал.

50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.

Читайте також: В УПЦ МП просять вірян протестувати проти автокефалії

42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.

Основні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: “За життя” і Медведчук – 30%, Юлія Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter