На підприємстві "Луцьктепло" − спалах коронавірусної інфекції COVID-19.

Читайте також: У Луцьку в геріатричному пансіонаті – спалах COVID-19

"У зв’язку зі стрімким поширенням коронавірусної інфекції та різким збільшенням кількості хворих серед працівників підприємства інформуємо, що від понеділка, 23 листопада, Центр обслуговування споживачів ДКП "Луцьктепло" переходить в закритий режим роботи та здійснюватиме абонентське обслуговування споживачів віддалено", − йдеться у повідомленні адміністрації ДКП "Луцьктепло".

Консультації можна отримати в наступні способи:

• Для населення за телефоном: +38 (0332) 77-32-00 та на Viber +38 050 250 1021.

• Для будинків з даховими котельнями (Кравчука, 11Б, Кравчука, 11В, Федорова, 4В, Федорова, 4Д, Дубнівська, 15) за телефоном: +38 050 486 9841.

• З питань неякісних послуг за телефоном: +38 (0332) 77-32-30, +38 050 438 3802. та на Viber +38 438 9277.

• Для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-07.

Заяви приймаються:

• на електронну пошту [email protected].

• через листування в онлайн-сервісі "Особистий кабінет".

• через спеціальні скрині в Центрі обслуговування споживаців.

Додатково повідомляємо, що прийом споживачів ДКП "Луцьктепло" за наявності у них індивідуальних засобів захисту буде проводитись в приміщенні Муніципального Сервісного Центру з понеділка по п’ятницю за адресою м. Луцьк, вул. Винниченка, 26 з 8 до 17:00 в приміщенні бізнес-центру "Директорія".

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook