Новим антирекордом з перевантаження став випадок, коли при нормі 40 тонн повна маса вантажівки становила 202 тонни. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном.

Читайте також: Біля Луцька затримали перевантажені фури без документів

Про це повідомляє на своїй сторінці в Facebook нардеп з Миколаївщини Тарас Кремінь.

Він зазначає, що працівники Укратрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень.

"Майже кожне 10 зважування на ГВК – з разючим перевищенням вагових параметрів, повідомляє Кремінь. – Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6 249 601 гривню".

За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тонн повна маса машини становила 202 тонни.

Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном. Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті "Укртрансбезпеки".

Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників. "На жаль, ці кошти на пішли не на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки.

Саме тому нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють "антирекорди", доволі часто має безсистемний характер", – говорить Тарас Кремінь. Перевантаження – одна з головних причин пошкодження полотна наших доріг, особливо влітку. Адже найбільша повна маса фури, на яку розраховані наші дороги, становить 40 тонн.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter