Наразі в соціальних мережах розповсюджується інформація про те, що низка доріг, оновлених і побудованих у рамках Великого будівництва, стануть невдовзі платними. Про це інформує "Укравтодор" у Facebook.

Читайте також: Приватна дорога "Ягодин-Ковель-Луцьк": деталі гучного проекту

Дорожники коротко роз’яснюють, чому це не так.

23 грудня 2020 року на засідання Уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії.

В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною.

Єдина мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні.

Зауважимо, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.

У ЗМІ також з’являються неправдиві повідомлення про конкретні ділянки, проїзд якими начебто стане платним – насправді – це пілотні проєкти державно-приватного партнерства (ДПП), і у постанові про них не йдеться

У листопаді Укравтодор спільно зі IFC (Світовий Банк) та Міністерством інфраструктури України презентували програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.

Читайте також: Стало відомо, скільки коштуватиме проїзд на платній дорозі "Ягодин-Ковель-Луцьк"

На першому етапі планується передати інвесторам 6 пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км. На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, натомість він зароблятиме на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з Державного дорожнього фонду.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook