У міністерстві освіти і науки розробили нову модель оцінювання в перших класах і надіслали її в школи, що пілотують новий Стандарт початкової освіти.

Читайте також: Чи готова Волинь до нової реформи освіти

Про це "Новій українській школі" повідомили в МОН.

Ця модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, що дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня. Зокрема, за запропонованим зразком учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо.

Документ уже надіслали для апробування в школи, які пілотують новий Стандарт початкової освіти. За результатами оцінювання в цих класах і зворотного зв’язку від учителів, міністерство внесе корективи і надасть нову форму оцінювання всім першим класам для 2018/2019 навчального року.

"Цим ми наближаємось до того, як має виглядати оцінювання у початковій школі. Завдання такого оцінювання – розкрити потенціал кожної дитини, підтримати її і надихнути навчатися далі", – зазначила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Міністр додала, що в Новій українській школі хочуть відмовитися від слова "табель".

"Бо значення слова табель – це відомість або список. А школа має надавати учневі і батькам розгорнуту характеристику про досягнення дитини, так як наведено в зразку свідоцтва для 1-го класу", – сказала Гриневич.

Читайте також: Чи запрацює 1 вересня "Нова українська школа" на Волині

Для розроблення такого зразка оцінювання створено робочу групу, в яку ввійшли вчителі пілотних шкіл та інші вчителі-практики, розробники нового Стандарту початкової освіти і представники Академії педагогічних наук. 

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter