Поїздка в таксі завершилася скандалом, бо водій заборонив дитині з інвалідністю з’їсти печиво. Мати обурюється таким ставленням, а шофер каже: не було вибору.

Про це повідомляє  “Сегодня“.

Завищують тарифи, хамлять, розпускають руки. Про подвиги таксистів пишуть в соцмережах і розповідають один одному. У минулому році скандал розгорівся після того, як водій вдарив пасажирку.

Чоловіка звільнили. Однак за рік в тій же службі новий конфлікт: водій запропонував маршрут довший – за велику суму.

Потім заборонив дитині їсти печиво. Коли Яна пояснила, що її син страждає аутизмом і після операції їсть по годинах, на середині шляху зупинив авто і набрав диспетчера.

“Я розплакалася. Я не уявляла, як я опинюся зараз на чужій жвавій вулиці з Максимом, з яким я не можу стояти за руку, голодній дитині не можу сказати” почекай “, – говорить жінка.

Зустрітися з журналістами “Сегодня” водій відмовився. По телефону пояснив, що ситуація набула загрозливих форм. І щоб не потрапити в аварію, вирішив зупинити поїздку.

“Вона завелася, почала телефонувати, з ким розмовляла по телефону, загрожувала і давала мій номер телефону. Зупинився, набрав диспетчерську, викликали, сказали, що машина буде через п’ять хвилин, дівчина вийшла, не виганяв, не виштовхував – я попросив вийти “, – пояснює водій Олександр.

Олександра звільнили. І обіцяли більш ретельно відбирати персонал.

“Ми це контролюємо. Якщо такий випадок відбувається на мільйон поїздок, то це не означає, що це системна ситуація”, – пояснили в службі таксі.

У Держспоживслужбі пояснили: таксист дійсно порушив правила, заборонивши їсти в салоні. І максимум, на що може розраховувати автор скарги – це штрафування водія.

“Якщо дійсно порушені умови договору, то сума штрафу становить 100 відсотків від суми наданої послуги”, – сказали там.

Пасажир, в свою чергу, має право їсти в салоні, переглянути документи і ліцензію на перевезення, а також припинити поїздку в разі конфлікту і не платити за неї.