Новенький американський тепловоз за 5 мільйонів доларів забуксував тянучи за собою поїзд. Аби виправити ситуацію довелося викликати майже 40–річний радянський локомотив. Все б нічого та екс–замміністра інфраструктури України Олександр Кава повідомив, що ці тепловози Україна закупила удвічі дорожче ніж це коштувало іншим країнам. Однак імпортний локомотив, закуплений у розхваленої Порошенком фірми не прослужив без поломок і місяця.

Читайте також: Волиняни звернулися до голови ОДА з проханням про зустріч з Порошенком у Луцьку

Про це повідомляє ТРК "Аверс".

Петро Порошенко вихваляв контракт на суму понад 1 мільярд доларів, який Укрзалізниця підписала з американською фірмою Дженерал Електрік.  Першим етапом договору стала закупівля 30 дизельних локомотиві. Співпрацю з Дженерал Електрік гарант назвав шляхом до реформ .

"Репутація GE дуже висока. Вона приходить  в ті країни, де толерантність до корупції 0. Вона приходить в ті країни, в перспективу і розвиток яких вона вірить",  – розповідав Петро Порошенко.

Проте на рахунку компанії Дженерал Електрік 41 мільярд доларів кредиту від різних банків та інших кредиторів, відтак при такій ситуаці Дженерал Електрік може загрожувати банкрутство чи дефолт.

Але це не кінець історії – екс–заступник міністра інфраструктури Олександр Кава заявив, що Україна переплачує з кожен із 30 тепловозів по 2 мільйони доларів.

"Якщо ми подивимося на той договір, який не так давно заключили між компанією Дженерал Електрік та Індійськими державними залізничними дорогами, то за 2,5 мільярда доларів Індійські залізничні дороги купили 1000 тепловозів, тобто вартість одного тепловоза – 2,5 мільйона доларів. І це при тому, що 700 тепловозів мають аналогічні характеристики, тобто потужність 4500 кінських сил, а 300 – це ще потужніші локомотиви з потужністю 6000 кінських сил на секцію", – розповідає Олександр Кава – екс–заступник міністра інфраструктури України.

Читайте також: Порошенко боїться: чому так ретельно підбирають волинян для зустрічі з президентом в Луцьку

Розрахунки показують, що "Укрзалізниця" купуватиме тепловози ТЕ33А по ціні $4,5–5 млн/од. Хоча  в 2010–2015 роках "General Electric" продавало ці ж локомотиви казахській та індійській залізниці вдвічі дешевше – по $2,2–2,5 млн/од. Також Олександр Кава заявив, що американські тепловози програють навіть радянським, а причиною для такого висновку послужив нещодавній інцидент.

Згідно зі звітом Укртрансбзпеки 3 січня "хвальний" тепловоз Дженерал Електрік забуксував на ділянці Волноваха – Камиш–Зоря з потягом вагою всього лише 3768 тон. Довелось на допомогу викликати старий , побудований ще 37 років тому на Луганськтепловозі. Цікаво, що 2ТЕ116 на цій ділянці дороги водять потяги вагою 4,5 тонни, що значно більше, ніж тепловози Дженерал Електрік.

Таким чином, щоб перевезти рівну кількість вантажів на ділянці Волоноваха – Камиш–Зоря, використовуючи тепловози Дженерал електрик, потрібно виконати більшу кількість рейсів у порівнянні з використанням старих тепловозів. Відповідно, необхідна більша кількість локомотивів, а також більшу кількість локомотивних бригад, зазначив Олександр Кава.

Детальніше у сюжеті:

 Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter