У ДКП "Луцьктепло" розповіли, як проводили нарахування за гарячу воду, спожиту у листопаді.
Читайте також: Прем'єр-міністр розповів, як можна зменшити платіжки за комуналку на 30%
Про це повідомляє пресслужба підприємства.
Оплата вартості наданих послуг постачання гарячої води здійснюється за показаннями індивідуальних вузлів обліку з розрахунку вартості 1 м3 гарячої води. Підставою для розрахунків є своєчасне повідомлення споживачами показань індивідуальних вузлів обліку гарячої води ДКП "Луцьктепло".
Якщо раніше нарахування за спожиту гарячу воду здійснювалося на підставі вказаних споживачем показань вузлів обліку при оплаті в касі чи терміналі самообслуговування, то тепер переходимо до системи автоматичних нарахувань з огляду на передані споживачем показники телефоном або в інший зручний для вас спосіб.
Нагадаємо, що у Луцьку змінили терміни приймання показників лічильників гарячої води.
Читайте також: Стало відомо, коли українці можуть не платити за комуналку
Відповідно, вже за листопад 2019 року проведено нарахування за фактичними показаннями засобів обліку отриманих від споживачів до 30.11.2019 року.
"Просимо вибачення у споживачів за можливі тимчасові незручності, спричинені зміною способів передачі показань, та звертаємо увагу, що подібна ситуація пов’язана з перехідним періодом", – йдеться у повідомленні.
За грудень 2019 року нарахування за послугу з постачання гарячої води проведуть за фактичними показами індивідуальних засобів обліку переданих споживачами виключно до ДКП "Луцьктепло", або КП "Луцькводоканал" (за телефоном: 28-40-40).
Як зазначають тепловики, з метою підвищення платіжної дисципліни ДКП "Луцьктепло" регулярно проводитиме перевірки для зняття фактичних показників лічильників. Окрім того, споживачі самостійно можуть звернутися до Центру обслуговування споживачів ДКП "Луцьктепло" для виклику контролера у помешкання та підтвердження відповідності даних приладів обліку фактичним показникам.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
Володимир
11.12.2019 12:58:28
Всі організації постачання послуг перейшли на систему білінг. Відкрив собі особовий кабінет , вніс дані лічильника, можна проаналізувати витрати і проплати, швидко і зрозуміло. Луцьктепло особливі не користуються цією системою, чому?