Банки ніколи не телефонують своїм клієнтам, щоб повідомити про хакерські атаки на платіжні картки, авторизувати картку, запитати пін-код задля розблокування картки, звірити клієнтську базу й оновити персональні дані.

Читайте також: Українці стають жертвами шахраїв при працевлаштуванні: як вберегтись

На цьому наголошують у прес-службі прокуратури Волині.

При цьому щодня на Волині реєструють випадки шахрайств, пов’язаних із такими дзвінками. До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під будь-яким приводом просять назвати персональні дані та реквізити карток.

Читайте також: Лучанка, яка хотіла працювати за кордоном, стала жертвою шахраїв

Днями, повідомивши такі відомості шахраям, лучанин втратив 17 000 гривень, ще один – 15 000 гривень, мешканець Ковеля – 8 900 гривень. Ще п’ятеро мешканців обласного центру Волині втратили менші суми – від 930 до понад 3 300 грн.

Прокуратура області вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані та реквізити своїх банківських рахунків, адже працівники банківських установ не проводять жодних операцій у телефонному режимі. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном “банківський працівник” – телефонуйте у банк та з’ясуйте ситуацію.

Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки. Лише ваша пильність та здоровий глузд допоможе вам зберегти свої кошти від зазіхань шахраїв.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook