Українці масово почали скаржитися на мережу українських супермаркетів "АТБ-Маркет".

Читайте також: На Волині у магазинах АТБ щовечора поливають "прострочку" отрутою і виносять на смітник - ЗМІ

Про це свідчать численні відгуки в мережі. При цьому українці скаржаться не тільки на погану якість продуктів і махінації з цінами, але і на пряме порушення закону, пише "Народна правда".

Так, керівництво одного з магазинів "АТБ" в Харкові звинуватили в невиплаті грошей співробітниці, яка пішла у декрет.

"Я працювала в АТБ, все влаштовувало, зараз обурена. Пішла в декрет 15 травня, 10 червня за законом, роботодавець зобов’язаний виплатити декретні гроші протягом 10 днів. У мене немає роботи, я в положенні живу на знімній квартирі, аналізи платні. Як скажіть жити в такому випадку?" – в розпачі розповідає дівчина.

Мало того, що супермаркет "кидає" співробітників, так ще "АТБ"ніяк не компенсує збитки від травм, отриманих в самому магазині.

Гучний скандал стався в магазині "АТБ", що розташований у Павлограді Дніпропетровської області. Так, відвідувачка послизнулася на мокрій підлозі, яка не була своєчасно вимита. В результаті жінка отримала тяжкі тілесні ушкодження, а саме перелом стегна зі зміщенням.

"У приміщенні АТБ №282 по вулиці Центральній, 35 міста Павлограда Дніпропетровської області травмована жінка Малишева Валентина Михайлівна. Керівництво АТБ донині не вжило заходів до відшкодування шкоди", – писали місцеві ЗМІ.

Читайте також: На Волині мережа АТБ попалася на масовому обмані покупців з цінами в чеках

Зазначимо, що далеко не поодиноке халатне і безвідповідальне ставлення керівництва і співробітників "АТБ" до клієнтів магазину.

Покупець додав, що в магазині взагалі не був передбачений з’їзд з візком.

Також в одному з одеських "АТБ" стався аналогічний випадок хамства з боку співробітників супермаркету.

Власники "АТБ-Маркету" набирають хамовитих і некомпетентних співробітників в свої супермаркети.

"Стояла на касі з ваговим товаром. Тільки коли підійшла моя черга, касир зволила повідомити, що ваги не працюють. На моє запитання про наявність таблички про це вона відповіла: "Це не моя робота", – обурюється одеситка.

Покупець зазначає, що на прохання викликати адміністратора, охоронець їй фривольного зазначив: "Дівчина, ви така красива, ідіть додому". У підсумку керуючий з’явилася та пообіцяла виправити ситуацію і просто пішла.

"Далі – дзвінок на гарячу лінію. Дівчина запевнила мене, що все вирішиться. На касі вже зібралося повно людей, і всі були послані (з ваговим товаром) з-за неробочих ваг. Я спустилася на перший поверх. На першому поверсі охоронець знову викликав вже іншого адміністратора", – розповідає незадоволений клієнт "АТБ".

Читайте також: Відносяться, як до сміття: працівники відомого супермаркету жаліються на жахливі умови праці

Крім того, випадки відвертого хамства касирів вже стали майже повсякденністю для "АТБ". При цьому співробітники грублять навіть дітям, які без дорослих роблять покупки. Такий неприємний інцидент стався в Полтаві.

"Моя дочка і племінник пішли в магазин АТБ в Полтаві, по вул. Жовтневій. Живемо поруч, заходимо часто, постійні покупці. Донька купила продукти за списком, що я попросила. Дала 200 грн – їй дали решту, а ось племіннику, який стояв у черзі за нею з двома сирками в шоколаді і дав 50 грн на касі відмовилися давати решту. Касир нахамила, каже – нема, іди стій за новою у черзі на іншу касу може там дадуть", – розповіла жінка.

Коли ж дитина відмовився йти в нову чергу і попросив касира взяти здачу у її колег, то вона нахамила дитині, вихопила сирки і поклала собі на полицю як не проданий товар. У результаті дитина пішла з магазину засмучена і з порожніми руками.

Також касири "АТБ" займаються відвертим "жебрацтвом". Працівник каси при обслуговуванні клієнтів недодає правильно решту згідно чеку.

"Касири задовбали своїм жебрацтвом. У чеку пишуть решта 12:30, а дають 12:25 і кричить, що немає інших грошей. І так постійно, тільки суми різні. А так з кожного потроху і на Лексус назбирають. Якщо є інший магазин поруч, то обходьте АТБ стороною. Або вимагайте, щоб шукали решту давали, як у чеку", – пише незадоволений покупець з Ірпеня.

Читайте також: Товарний треш "АТБ": покупці жаліються на продукти якості "секонд-хенд"

На неуважність касирів і дурість адміністраторів "АТБ" нарікають в інших магазинах мережі.

"Після перебудови магазин перетворився просто в огидний маркет. Постійно шалені черги, касири туплять по страшному, регулярно пробивають не те що потрібно. Потрібно уважно читати чек. Керуючі ще ті олені. Загалом був магазин як магазин, а перетворився в г*вно", – зазначає покупець з Харкова.

"Був неприємно вражений супермаркетом АТБ в місті Самбір. Взяв шампанське ціна якого на ціннику 120 грн, пробили по 145 грн. Продавець взагалі нічого сказати не могла, покликала адміністратора. Адміністратор хамськи відповів і сказав я не знаю де ви таку ціну побачили, я пройшовся з ним в алкогольний відділ і показав йому де саме я взяв це шампанське", – розповідає незадоволений покупець.

Керуючий магазину намагалася виправдатися, нібито забули перебити цінники. При цьому адміністратор сказала, щоб клієнт не влаштовував скандал, "адже 25 гривень – сума невелика".

Читайте також: У луцькому супермаркеті ошукують клієнтів

Нагадаємо, роздрібна мережа компанії "АТБ-Маркет" заснована в 1993 році. Співвласниками в рівних частках є бізнесмени Геннадій Буткевич, Євген Єрмаков та Віктор Карачун, стан кожного оцінюється в 208 млн доларів.

В 2015-2016 рр. компанії, підконтрольні АТБ в Криму, заплатили в бюджет РФ близько 11 мільйонів доларів. Мова йде про мережі магазинів ПУД, що працюють на окупованому півострові після 2014 року.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter