Український споживач віддає перевагу міжнародним виробникам при виборі товарів FMCG категорій.
Читайте також: Як українцям не "попастися" на хитрощі супермаркетів?
Такими є дані рітейл-аудиту Nielsen, пише УНН.
Повідомляється, що Nielsen провів дослідження серед більш ніж 30 тис. споживачів в 63 країнах світу, в тому числі – в Україні. Мета аудиту - виявити вподобання покупців щодо походження продуктів в 34 різних категоріях.
"Роком раніше ідентичне дослідження показало відносний баланс у вподобаннях між глобальними і локальними виробниками. Однак результати дослідження в 2017 році демонструють перевагу на користь міжнародних виробників при виборі більшості FMCG категорій", – йдеться у повідомленні.
Читайте також: ТОП-5 продуктів, які підробляють найчастіше
Зазначається, що в таких категоріях, як дитячі підгузки і продукти харчування лише 7% і 10% споживачів надають перевагу локальному виробнику, решта – міжнародним. Також, іноземному виробнику віддається перевага в категоріях вітамінів, корму для тварин, засобів для жіночої гігієни, енергетичних напоїв.
"При цьому, локальним маркам довіряють при виборі молочної продукції, печива та морозива", – свідчать дані рітейл-аудиту.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає