Рівень довіри до національних і регіональних ЗМІ зріс в усіх регіонах України, довіра до російських ЗМІ залишається низькою.

Читайте також: Україна слідом за ЄС готова скасувати перехід на зимовий і літній час

Про це свідчать результати опитування соціологічної компанії InMind на замовлення Міжнародної громадської організації Internews, пише Українська правда.

Загальнонаціональному телебаченню довіряють 61% опитаних, інтернет-виданням – 58%, друкованим ЗМІ – 39% і загальнонаціональному радіо – 33%.

Майже такий і рівень довіри до регіональних ЗМІ (ТБ довіряють 56% населення, інтернет-виданням – 52%, друкованим ЗМІ – 34% і радіо – 35%).

Зазначається, що рівень довіри до російського телебачення, радіо та преси знизився порівняно з показником минулого року. Російським ЗМІ довіряють 3-10% опитаних. 

Основними причинами недовіри до медіа є недостовірність інформації та однобокість її подачі.

По всіх типах медіа, крім друкованих, респонденти віддають перевагу загальнонаціональним ЗМІ замість регіональних.

Читайте також: Майже 10% українців готові продати свій голос на виборах

При цьому аудиторія регіонального телебачення та Інтернет ЗМІ зросла.

Як і раніше, телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 в структурі медіа-споживання. В основному за рахунок старшої аудиторії (46+). Найбільш популярними телевізійними каналами залишаються 1+1 та Інтер.

Значно зросла аудиторія Інтернет ЗМІ – це стосується як сайтів новин, так і соціальних мереж. Онлайн медіа найбільш популярні серед молодшої аудиторії – сайтами новин більше користується аудиторія 18-45, аудиторія соціальних мереж трохи молодша – до 35 років.

Відзначається, що споживачі найчастіше віддають перевагу агрегаторам новин.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter