Національний банк України планує встановити додаткові вимоги щодо випадків оскарження клієнтом переказів коштів, які їм не здійснювалися.

Читайте також: Дзвінок з банку: дві волинянки втрапили "на гачок" шахраїв

Про це повідомляє прес-служба НБУ.

Зокрема, банк після отримання повідомлення від користувача повинен відновити залишок коштів на його рахунку до стану, в якому він був перед здійсненням цього переказу не пізніше наступного робочого дня.

Втім, це стосується лише випадків, коли банк не має підстави вважати дії користувача неправомірними.

"Користувач несе всі збитки, пов’язані з переказами, які ним оскаржуються, якщо банком доведено, що дії або бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІН або іншу інформацію, що дозволяє ініціювати платіжні операції", – йдеться в повідомленні.

Банк має право не повертати кошти в розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів (близько 350 грн), якщо переведення було здійснено втраченою / викраденою або неправомірно використаною карткою і якщо користувач повідомив про її втрату / викрадення тільки після проведення такого переказу.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook