"Укрзалізниця" вкотре опинилась у центрі скандального інциденту". Через збій у системі онлайн-купівлі квитків на потяги, сотні люднй залишились у дурнях: квитки вони оплатили, але на електронну пошту їх не отримали. Гроші їм також не повернули, інформує УНІАН.

Читайте також: Правила перетину кордону за воєнного стану: що відомо

Ці проблеми із сервісом вже підтвердили й у самій компанії. Так, 4 грудня "Укрзалізниця" запровадила обмеження в роботі онлайн-системи продажу квитків у зв'язку зі збільшенням навантаження в 6 разів.

"У зв'язку зі збільшенням у 6 разів навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua фахівцями "Укрзалізниці" вживаються заходи для забезпечення коректної роботи сервісу. Зокрема, для забезпечення проведення клієнтських платежів. Зараз для стабілізації роботи системи накладено обмеження в 140 сесій за секунду, необхідне для забезпечення здійснення операцій клієнтських платежів", – йдеться у повідомленні.

Читайте також: До Луцька пустять додаткові потяги на новорічні свята

У соцмережах це викликало хвилю обурення серед користувачів сервісу онлайн-продажу квитків УЗ. Так, низка юзерів пише, що оплатили квитки, однак не отримали документів для проїзду, а потім і гроші ну було повернуто.

Люди обурені ситуацією, яка склалася в "Укрзалізниці", й наголошують, що такий ажіотаж перед новорічними святами в компанії могли б передбачити:

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter