Очільник  ПАТ «Укрзалізниця» Євген кравцов вважає, що у пасажирських потягах генеральне прибирання повинне проводитися частіше, ніж один раз на рік.

Читайте також: У нічних поїздах буде повноцінне харчування.

Про це він заявив в ефірі "Сніданку з 1+1".

«Ми почали цього року програму. Дуже хороші стандарти прибирання є в білоруських залізничників. Ми провели з ними обмін досвідом. Запровадили такі стандарти вже в декількох пасажирських депо», – наголосив він.

За словами виконувача обов'язків голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Кравцоваа, нововведення дало феноменальний ефект.

«Це не була логістична помилка, а системна. Ми (в Україні – прим.ред.) втратили стандарти догляду за вагонами, стандарти чистоти і сервісу. На жаль, вони не оновлювались більше 15 років. Необхідно почати з того, як прибирають вагони. Проблема в тому, що в конкретних місцях пасажирського плацкартного вагону давно не проводилось генеральне прибирання. Не один рік, мабуть. В цьому і полягає проблема. За вагонами, які не є у нас такими старими, мають доглядати набагато краще», – додав керівник «Укрзалізниці», зауваживши, що господарство не приносить прибутків і є збитковим.

Також Кравцов наголосив, що б пасажири потягів забезпечили зворотній зв’язок, адже без цього важко проконтролювати ефективність реформи  та будь-яких інших ініціатив.

«Нам буде важко зрозуміти, де ті реформи або ініціативи, які ми вводимо, діють, а де начальники потягів і депо їх ігнорують», – підсумував головний залізничник.