В населених пунктах України можуть провести класифікацію вулиць у залежності від їх функціонального призначення: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху.

Читайте також: Повідомили, скільки українців живуть за межею бідності

Про це повідомляє прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.

За даними Міністерства, зараз вивчається оновлення державних будівельних норм.

Заступник голови Мінрегіону Лев Парцхаладзе заявив, що Україні не вистачає "розумного і якісного підходу до організації пішохідної та транспортної інфраструктури".

"[В Європі] вулиці і дороги, крім іншого, класифікуються за їх функціональним призначенням. Тобто це вулиці, які розраховані тільки для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або для суміжного руху", – повідомив він.

Читайте також: На скільки зростуть зарплати в Україні у 2019 році: деталі у цифрах

Парцхаладзе навів у приклад Барселону (столиця Каталонії, Іспанія), де кожна вулиця має своє функціональне призначення. За його словами, це дозволяє правильно і ефективно організовувати роботу транспорту, а також створювати безпечні і сприятливі умови для пішоходів.

"Зараз розглядається можливість впровадження такого досвіду і у нас", – сказав він, додавши, що це може дозволити мінімізувати затори в містах та зменшити рівень автомобілізації.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter