З квітня минулого року, коли ПАТ «Волиньгаз» відкрило контакт-центр, його послугами уже скористалось понад 110 тис. волинян. Також працівниками служби опрацьовано понад дві тисячі електронних листів від споживачів та надано стільки ж онлайн-консультацій через сервіс «Особистий кабінет», - повідомляє прес-служба установи.

У зв’язку із значною кількістю змін у законодавстві, необхідністю споживачів подавати показання лічильників та дізнаватись про правила надання пільг, субсидій та нарахувань за спожитий газ, до компанії щоразу звертається усе більше клієнтів. Лише за перший місяць зими за консультацією до контакт-центру звернулась 21 тис. жителів Волині – наразі це рекордна кількість дзвінків за один місяць.

Нагадаємо, задля оперативного зв’язку із компанією, у квітні минулого року ПАТ «Волиньгаз» було створено контакт-центр за номером 280-104, фахівці якого приймають дзвінки від абонентів та надають онлайн консультації з усіх питань щодо газопостачання.

Найбільше звернень від споживачів до ПАТ «Волиньгаз» надходить впродовж робочих днів. Однак, контакт-центр компанії працює також і у вихідні та святкові дні за звичним режимом - із 08.00 до 20.00.

«Пік звернень до цієї служби традиційно припадає на останні дні місяця,коли волиняни повідомляють показання лічильників. У такі дні телефонні лінії контакт-центру бувають перевантажені, що створює певні незручності для клієнтів. Тому ПАТ «Волиньгаз» створило додаткові можливості для подачі показань лічильників за допомогою смс, електронної пошти та сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua», - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.

Споживачі можуть звертатись із запитаннями чи скаргами або подавати дані приладів обліку газу, написавши листа на електронну адресу [email protected] . Окрім того, отримати консультацію із будь-якого питання волиняни можуть, надіславши повідомлення через онлайн сервіс «Особистий кабінет». За три місяці роботи цього ресурсу, у ньому зареєструвалось уже майже 8 тисяч волинян, які тепер мають нагоду у будь-який час самостійно стежити за станом свого рахунку, вести облік використаного палива, сплачуватиза послуги з газопостачання та подавати показання лічильників.

Крім того, волиняни можуть розраховувати на допомогу фахівців контакт-центру і при виникненні запитань щодо підписання заяви-приєднання до умов договору постачання, яку більшість клієнтів вже отримали разом із рахунком за використаний у грудні газ. Працівники контакт-центру також радо нададуть консультацію та при необхідності допоможуть при реєстрації у веб-сервісі «Особистий кабінет» на сайті 104.ua.