Схоже, хтось серйозно підставив губернатора Волині Олександра Савченка, порекомендувавши зав'язати з обласною радою війну щодо бюджету на 2019 рік.

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Костюкевича С.Ф., розглянувши у порядку письмового провадження заяву про забезпечення позову Волинської обласної державної адміністрації до Волинської обласної ради про визнання протиправним та скасування рішення від 20.12.2018 року №22/13 "Про обласний бюджет на 2019 рік", не задовольнив її, йдеться на сайті Волиньради.

Читайте також: До трьох років за ґратами: проти губернатора Волині порушили "кримінал" (відео)

Волинська обласна державна адміністрація в особі голови ОДА Олександра Савченка звернулась до Волинської обласної ради про визнання протиправним та скасування рішення від 20.12.2018 року №22/13 "Про обласний бюджет на 2019 рік".

Одночасно із позовною заявою позивач також подав заяву про забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення Волинської обласної ради від 20.12.2018 року №22/13 "Про обласний бюджет на 2019 рік".

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази та проаналізувавши мотиви, якими Волинська обласна державна адміністрація обґрунтовує заяву про забезпечення позову, суд дійшов висновку, що на час розгляду вказаної заяви заявником не доведено, що невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача.

Читайте також: Чому голова ОДА Савченко прагне віддати бурштинові землі ОТГ в чужі руки

"На переконання суду, із оскаржуваного рішення відповідача неможливо зробити однозначний висновок про його протиправність. Висновки про протиправність рішення до розгляду справи по суті, з огляду на предмет позову, означатимуть надання оцінки оскаржуваному рішенню без урахування усіх доводів та доказів учасників справи у сукупності.

Також суд вважає за необхідне зазначити, що у даному випадку неможливо застосувати заходи забезпечення позову і з підстав наявності очевидних ознак протиправності оскаржуваних пунктів рішень та порушення таким рішенням прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду. Тобто, встановлення ознак протиправності оскаржуваного рішення є фактично вирішенням адміністративного спору по суті, що є неприпустимим на даній стадії судового процесу", - йдеться в ухвалі судді С.Ф. Костюкевича.

Окрім того, з сукупного аналізу приписів ст. 117 та ст. 122 Бюджетного кодексу України вбачається, що порушення вимог щодо складання місцевих бюджетів в частині міжбюджетних трансфертів, доходів та видатків місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, дає право суб'єкту бюджетного процесу вищого рівня протягом одного місяця з дня набрання чинності рішенням про відповідний місцевий бюджет звернутися до суду з одночасним клопотанням про невідкладне зупинення дії рішення про відповідний місцевий бюджет до закінчення судового розгляду справи.

У свою чергу, Волинська обласна державна адміністрація не є суб`єктом бюджетного процесу вищого рівня щодо бюджету Волинської області на підставі прийнятого Волинською обласною радою рішення №22/13 від 20 грудня 2018 року "Про обласний бюджет на 2019 рік", оскільки відповідно до ч. 1 ст. 122 БК України в разі порушень вимог бюджетного законодавства при прийнятті рішень про обласний бюджет право на звернення до суду з одночасним клопотанням про зупинення дії рішення про такий бюджет надано Кабінету Міністрів України, а відтак і з даної причини звернення до суду позивача з клопотанням щодо зупинення дії оскаржуваного рішення не може бути задоволене.

Враховуючи наведене, заява Волинської обласної державної адміністрації про забезпечення позову не підлягає до задоволення.

Керуючись статтями 150, 151, 154, 243, 248, 256, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд відмовив у задоволенні заяви Волинської обласної державної адміністрації про забезпечення позову.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook