З початку березня на Хмельниччині почали виплачувати субсидію готівкою тим, кому така грошова допомога була призначена минулого року. Пенсіонерам, які мають банківські рахунки, кошти перераховували на картки, решті – виплату разом з пенсією мала доставляти "Укрпошта".

Читайте також: Що робити з невикористаною субсидією

Однак, як розповідають у Департаменті соціального захисту населення Хмельницької ОДА, сталися технічні збої у системі, і субсидії деяких людей старшого віку, які мали б отримати їх поштою, перерахували в банк. Про це субсидіантам сповістили відповідним листом. Це означає, що пенсіонер, щоб отримати обіцяні державою "живі" гроші, має зареєструватись онлайн на сайті "Ощадбанку" і "призначити візит" у будь-якому відділенні банку на конкретний день та час.

"Подібну ситуацію спостерігаємо не тільки в Хмельницькій області, а по всій Україні, це тисячі громадян. Роль зіграв людський фактор. Пенсійний фонд передав дані субсидіантів до Мінсоцполітики, а звідти вже розподіляли кошти. Через якісь технічні помилки пенсіонерам, які отримували пенсію через пошту, перевели виплату субсидій на банк. Їм доведеться реєструватись на зустріч у банку і йти забирати гроші", - пояснює ситуацію заступник директора департаменту соціального захисту населення Хмельницької облдержадміністрації Микола Дідик.

За його словами, якщо людина через стан здоров'я чи з інших причин не може дістатись приміщення банківської установи, їй потрібно оформляти доручення. Зробити це можна у сільських радах, ЖЕКах чи в нотаріусів (за гроші). Далі, довірена особа, зможе піти й забрати кошти. Людям самотніми мають допомогти соціальні працівники.

Читайте також: Скільком українцям підвищать пенсію, а хто отримає лише разову виплату

У Департаменті відомо про випадки, коли пенсіонери, яких перевели на одержання субсидії в "Ощадбанк", під час заповнення форми на "призначення візиту" з'ясовують, що їх немає в реєстрі. Ситуацію пояснюють технічною помилкою під час внесення даних у систему.

"Як показала практика, в програму могли бути внесені певні неточності, тобто міг бути вказаний неправильно номер паспорта, чи помилка в імені та прізвищі. Через ці неточності система банку не розпізнає інформацію. Людям, які потрапили в таку ситуацію, потрібно йти в управління соцзахисту і повідомити про це. Вже там почнуть розбиратись і шукати неточність. Корективи внесуть і знову направлять до Мінсоцполітики. Гроші не пропадуть, їх обов’язково отримають люди", - розповідає Микола Миколайович.

Посадовець каже, що над проблемою працюють і незабаром виправлять. З наступного місяця обіцяють, що виплати будуть проводити уже без таких нюансів.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook