Застосунок дозволяє перевірити правильність сум у платіжках та у разі чого поскаржитись на надавача послуг.

Читайте також: На скільки в Україні зростуть тарифи на гарячу воду та опалення: пояснення експерта

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, запустила мобільний додаток "Енергетика онлайн", що дозволить перевіряти суми в платіжках за газ і світло та лишати відгуки про сервіс комунальних підприємств, інформує tvoemisto.

"Кожен має бути почутим! Тепер це можливо! Регулятор відкриває мобільний сервіс, де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування. НКРЕКП, в свою чергу, братиме до уваги думку користувачів мобільного додатку та керуватиметься отриманою інформацією при роботі з ліцензіатами", – написала керівниця НКРЕКП Оксана Кривенко у Facebook.

Читайте також: Багатьох українців можуть позбавити виплат

Читайте також: Як у Львові подати показники за воду, газ і світло, не виходячи з дому. Інструкція

Вона зазначила, що мобільний додаток фактично залучає споживачів у процеси регулювання і це є один з прикладів демократії.

"Така практика вперше застосовується в Україні. Ми розраховуємо на її ефективність", – додає очільниця НКРЕКП.

За словами Оксани Кривенко, мета Нацкомісії – смартрегулювання, і наступним кроком буде створення зручних сервісів для ліцензіатів.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook