Українцям пояснили, як цілком законно їздити на нерозмитнених авто. Проте ці схеми вимагають також чимало коштів, часу та терпіння.

Читайте також: Для розмитнення "євроблях" не продовжуватимуть пільговий період

Про це пише "Автовод".

У власників "евроблях", після того, як набули чинності нові закони про розмитнення, є як мінімум два способи для того, щоб не платити мита. Про це розповів голова Association of Troubleshooters Сергій Креймер.

По-перше, автівку  іноземною реєстрацією можна зареєструвати в Україні на офіційне представництво будь-якої іноземної фірми. Щоправда швидко зробити це не вийде, знадобиться кілька місяців. Крім того, потрібно зібрати чималу купу різних документів і як мінімум 3 000 доларів. У цьому випадку авто на єврономерах потрібно буде щорічно переоформляти.

Читайте також: В Україні спростили процедуру продажу розмитнених авто

По-друге, авто з єврономерами можна поставити на консульський облік в країні, де вона зареєстрована. Тут часу потріб не не так багато, втім також доведеться "покрутитися". Правда, в цьому випадку грошові витрати будуть менші, ніж оформляти "евробляху" на представництво іноземної фірми. Зрештою поставити "євробляху" на консульський облік в іншій країні, зможе тільки той, хто там постійно проживає, має офіційну роботу і т. д.

Як бачите, у власників машин з іноземною реєстрацією навіть після прийняття законів про розмитнення залишилися "лазівки", щоб не платити мита. Однак усі бажаючі ними скористатися не зможуть.

Тому українцям доведеться або легалізувати транспортний засіб, або ж позбутися його, наприклад розпилявшина метал чи продати на запчастини. В такому випадку ви хоч трохи повернете.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter