Kyivstar, Vodafone та lifecell кардинально змінюють тарифи. Якщо протягом двох тижнів оператори не повідомлять про зміну тарифу, АКМУ стягне з них штрафи.

Читайте також: Київстар відмовляється від безлімітних тарифів

Трійка найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні Kyivstar, Vodafone та lifecell зобов'язані в найкоротші терміни переглянути тарифні пропозиції та відмовитися 4-тижневого розрахункового періоду.

Про це повідомили представники Антимонопольного комітету України, який розпочав перевірки законності таких дій з боку мобільних операторів.

Якщо протягом двох тижнів оператори не повідомлять про зміну тарифу, АКМУ стягне з них штрафи.

Читайте також: Стартувало перенесення мобільних номерів: як це працюватиме та скільки заплатимо

Вердикт з цього питання оголосять 15 квітня.

Як відомо, з серпня 2018 року вся "велика трійка" почала переводити значну частину своїх тарифних планів на чотиритижневий період тарифікації (28 днів).Таким чином, у підсумку за рік українці сплачують за "місячний" пакет послуг не 12, а 13 разів.

А до цього абонентська плата нараховувалася за календарний місяць — 30 або 31 день.

2 листопада Антимонопольний комітет відкрив справу проти компаній, оскільки вбачає в діях ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Kyivstar, Vodafone і lifecell пояснювали зміну тарифів тим, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлено щодо терміну "абонентська плата", а нові тарифи підпадають під іншу різновид оплати — "плата за пакет послуг". А значить нормативні обмеження не повинні на неї поширюватися.

Зазначимо, оператори законодавчо не мають права встановлювати чотиритижневий термін, це вважається недобросовісною комерційною практикою.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook