Лучани за період січня-лютого 2019 року зверталися зі скаргами на різні комунальні підприємства міста.

Читайте також:У Луцький парк придбають нові атракціони

Про це йшлося на оперативній нараді в міськраді, 12 лютого.

Директор Департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Лариса Кар'пяк роозповіла, що : "З 21 січня по 10 лютого лучани скаржились найбільше на відключення світла по місту, як аварійного, так і планового. Також люди не могли подати показників по електроенергії, бо були перезавантаженні лінії. Також багато нарікань було по роботі ЖКГ

Читайте також: Якими є стратегічні цілі розвитку міста Луцьк на 2019 рік (список)

76 звернень по роботі "Луцьктепло", оскільки не було гарячої води.Скаржились на відсутність зовнішнього освітлення вулиць.Скаржились і на "Волиньгаз", через встановлення установок обліку, адже через це відключали газ і його неможливо було вілновити, особливо якщо це було в п'ятницю. Було і 24 скари на маршрутки, найбільше з яких на відсутність звукового повідомлення зупинок".

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook