Лучани вкотре поскаржились на обслуговування у гіпермаркеті "Там-Там".

"Буде гнівний пост про г*вняний сервіс. Я півроку не була в гіпермаркеті, як він себе сам величає, "Там-Тамі". Сьогодні довелося забігти, як мені гадалося, на хвилиночку. А хр*н тобі, Ірина, а не швидкий сервіс та ввічливе обслуговування. Була з дітьми, до слова: один в колясці, друга вже СБ, доросла.

Читайте також: Постійні черги та непрацюючі каси – лучани обурюються роботою "Там Таму" напередодні новорічних свят

Отож, взяли один товар, який нам був необхідний, і пішли на так звану "швидку касу", щоб бігом-бігом.

"Швидка каса" обслуговувала як столітня черепаха. Із 30 кас працювало 5. До кожної – черга. Довга черга. Нунафік довга черга. Люди стоять із возиками у проходах, інші не можуть пройти. На все це снісхадітєльно дивляться охоронники...

Кароче, я псіханула, закинула ті пустушки в цукерки і пішла. До інформаційної стійки. Де якась вері імпотент дівчина повідомила мені "а шо, тож людей не хватає..."

Читайте також: Лучани продовжують скаржитися на гіпермаркет "Там-там"

Мій особистий висновок: якщо в борделі немає прибутку, то не ліжка треба переставляти...

Зробіть каси самообслогування, як в "Теско". Вимуштруйте своїх касирів, менеджерів, врешті решт. Бо складається враження, що в "Там-Тамі" головний будь-хто, але не клієнт. Бо ж ціни на парковку підняти – то перші. А сервіс підняти – ждітє атвєта, як соловєй лєта...

Не піду більше туди, тим більше є магазини і з цінами нижчими і з касирами привітними, і з менеджментом швидким на реакцію", – написала Iryna Ostrovska-Kots у Facebook.

"Я там поруч живу, тому в той гіпермаркет волєю судєб кожен день заходжу, бо поки я тут – то це фактично мій "магазин під домом". І це одна з причин, чому дуже чекаю переїзду - щоб змінити "магазин під домом" на те ж таки Сільпо. Хамуватість і байдужість до клієнта у порядку речей. А щодо черг – я вже думала їм стартап запропонувати: якісь експрес-знайомства поки люди стоять в черзі чи якісь челенджі))) Бо то ж капец", –  коментує Тетяна Садюк.

Читайте також: Як нас дурять супермаркети: хитрощі, про які варто знати

"Там-Там",то величезна клоака. На який... стільки кас, коли з них три ну п'ять працює. А охорона то взагалі свинопаси, яким видали форму та рації, а рильця їм не встигли помити", – гнівно відгукується Валентина Плехун.

"Там-Там" то дно, просто має виграшне місцерозташування. Теж був "магазиномпідбоком", то після роботи я ще той маневрувальник була поміж касами (особливо, коли їсти хочеться). Крім того, багато товару неякісного, особливо овочі/фрукти і на термін придатності особливу увагу звертайте", – додає Наталка Вавриш.

Люди справедливо зауважили, що у гіпермаркеті "Там-Там" відсутні каси для мам з колясками та людей з інвалідністю і порекомендували керівництву їх запровадити.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter